Gå til innhold

Kjøpe stoffer på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen bra nettsteder der man kan kjøpe metervare billig? :) bortsett fra stoff og stil. Kan gjerne være fra utlandet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ebay.com

ikea.no

Anonymous poster hash: 5afa7...b57
Skrevet

Tekstiler, TS . Viktig forskjell der.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hehe morsomt med stoff/drugs. Aldri hørt den før!!

Noe annet enn IKEA og ebay som folk vet om? Syns det er så vanskelig å finne noe med grei frakt til flere meter på ebay og IKEA har ikke de mest spennende stoffene.

Endret av Kjempeliten
  • Liker 1
Skrevet

fabric.com

Anonymous poster hash: 47faa...f2b
Skrevet (endret)

fabric.com

den virka jo grei:) men når man skal velge quantity så var det noe jeg ikke forsto. Man velger enten 0 eller 1/2 yard. Vet du hva 0 yard vil si? O.o Endret av Kjempeliten
Skrevet

den virka jo grei:) men når man skal velge quantity så var det noe jeg ikke forsto. Man velger enten 0 eller 1/2 yard. Vet du hva 0 yard vil si? O.o

0 yard vil si .. vel, 0 yard. Altså ingenting. :P Grunnen til at de har med muligheten til å fylle inn 0 der, er vel for at det skal være mulig å bestille kun en halv yard, vil jeg tro. :)

Men det er lett, man bare fyller inn hvor mange yards man vil ha, i den første boksen (altså den for fulle yards), akkurat som man ville gjort med metervarer i en norsk nettbutikk. 1 yard er vel ca 90 cm.

Har bestilt derfra mange ganger selv, det går veldig raskt og greit etter min erfaring ihvertfall ^^

Skrevet

Hm får bare valgt en halv yard :P men da er vel den prisen som står for hver halve yard vil jeg tro?

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg uten mening

Sophie-Ann, mod

• Liker 1
Skrevet

Tekstiler, TS . Viktig forskjell der.

På jobb en gang klarte jeg å spørre en narkoman om han ville ha litt stoff. Flott ordvalg! :klaske:

• Liker 2
Skrevet

Hm får bare valgt en halv yard :P men da er vel den prisen som står for hver halve yard vil jeg tro?

Nei, du klikker i boksen hvor det står yards, og skriver inn (manuelt, ved å bruke nummertastene på PCn) hvor mange hele yards du vil ha.

Hvorvidt prisen er oppgitt i hele yards eller ei, står oppført.

https://www.fabric.com/buy/0297399/designer-eyelet-knit-white her, f.eks. I boksen under der det står yard, skriver du altså inn et nummer. ;) At du kan velge å legge til en halv yard, betyr bare at du kan velge å legge til en halv yard til det antallet hele yard du har skrevet inn...

Og over boksene, står det Our Price: $5.98 per YD (altså per yard).

Skrevet (endret)

På jobb en gang klarte jeg å spørre en narkoman om han ville ha litt stoff. Flott ordvalg! :klaske:

:kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone:

Jeg har gått til Grønland etter stoff jeg ... Ikke lett å holde maska da...

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Nei, du klikker i boksen hvor det står yards, og skriver inn (manuelt, ved å bruke nummertastene på PCn) hvor mange hele yards du vil ha.

Hvorvidt prisen er oppgitt i hele yards eller ei, står oppført.

https://www.fabric.com/buy/0297399/designer-eyelet-knit-white her, f.eks. I boksen under der det står yard, skriver du altså inn et nummer. ;) At du kan velge å legge til en halv yard, betyr bare at du kan velge å legge til en halv yard til det antallet hele yard du har skrevet inn...

Og over boksene, står det Our Price: $5.98 per YD (altså per yard).

aha! Da skjønner jeg xD takk. Var litt forvirrende. Ser ut som en grei side ellers!
Skrevet

Sjekk www.sykroken.net, der er det maaange annonsører som selger forskjellige tekstiler, for det meste jerseystoffer. Jeg handler en del på etsy, men kjøper mest stumme stoffer.

Anonymous poster hash: 467a2...316

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...