AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Har en Akta Graco bilstol og finner ikke den ekstra lille "polstringen" (vet ikke hva det heter) som er til nyfødte. Det er vel noe vi bør ha? Noen som vet en nettbutikk som har slike? Jeg finner ikke og litt vanskelig siden jeg ikke husker hva de heter, hehe. Bor langt unna babybutikker. Anonymous poster hash: 07426...f07
Gjest Magdalene Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 (endret) Spedbarnsinnlegg... De fleste butikker har sikkert det, eller kan bestille det for dere. Absolutt nødvendig syns jeg. Endret 3. september 2013 av Magdalene
*Frida* Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Nyfødtinnlegg. Kanskje du kan finne brukt sete på finn med dette innlegget? Ellers er det ikkje absoluttnødvendig, tenker eg.
Gjest pysepusen Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Til den bilstolen ville jeg absolutt hatt spedbarnsinnlegg. Mange selger de bilstolene billig, kanskje du kan kjøpe en sånn med spedbarnsinnlegg? Om du ikke finner en butikk som vil bestille da
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Bor som sagt langt unna babybutikker, bor på landet. Men jeg fant disse http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1216386&b_kid=906021 Denne er uten bilde, noen som har kjøpt den? http://www.babyshop.no/bilseter-og-tilbehor/tilbehor-bilstoler/diono-cuddle-soft Hva tenker dere om den? Anonymous poster hash: 07426...f07
Nerine_ Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Bor som sagt langt unna babybutikker, bor på landet. Men jeg fant disse http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1216386&b_kid=906021 Denne er uten bilde, noen som har kjøpt den? http://www.babyshop.no/bilseter-og-tilbehor/tilbehor-bilstoler/diono-cuddle-soft Hva tenker dere om den? Anonymous poster hash: 07426...f07 Jeg ville heller funnet en butikk som er villig til å sende. Er generelt skeptisk til utstyr som ikke er laget spesielt for en eksakt bilstol.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Jeg ville heller funnet en butikk som er villig til å sende. Er generelt skeptisk til utstyr som ikke er laget spesielt for en eksakt bilstol. Den i den første linken min er laget for min bilstol, men mangler bilde. Anonymous poster hash: 07426...f07
Nerine_ Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Den i den første linken min er laget for min bilstol, men mangler bilde. Anonymous poster hash: 07426...f07 Da burde du bestille den fremfor den andre
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Da burde du bestille den fremfor den andre Men hvordan ser den ut? (forventer ikke at du vet det) Kanskje den er knall rosa for alt jeg vet Anonymous poster hash: 07426...f07
Nerine_ Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Men hvordan ser den ut? (forventer ikke at du vet det) Kanskje den er knall rosa for alt jeg vet Anonymous poster hash: 07426...f07 Send mail å spør. Den burde jo være nøytral slik at den passer greit til alle setene uansett farge.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #11 Skrevet 3. september 2013 Send mail å spør. Den burde jo være nøytral slik at den passer greit til alle setene uansett farge. Jeg tenker og at den bør være nøytral, men hvem vet. Anonymous poster hash: 07426...f07
Nerine_ Skrevet 3. september 2013 #12 Skrevet 3. september 2013 Jeg tenker og at den bør være nøytral, men hvem vet. Anonymous poster hash: 07426...f07 Nei man vet aldri, men ring eller send mail
Marsipan Skrevet 3. september 2013 #13 Skrevet 3. september 2013 Spiller det egentlig noen rolle hvilken farge spedbarnsinnlegget i bilsetet har? Det gjør samme nytten uansett, og skal bare brukes i kort tid.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #14 Skrevet 3. september 2013 Spiller det egentlig noen rolle hvilken farge spedbarnsinnlegget i bilsetet har? Det gjør samme nytten uansett, og skal bare brukes i kort tid. Tja, men har ikke lyst på sjokkrosa siden jeg skal ha en gutt. Rød eller lilla går bra. Jeg har sendt mail til dem og spurt, spurte også om den passer til alle Akta Graco, for det stod ingenting om det heller på siden. Anonymous poster hash: 07426...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå