Gå til innhold

Deres ønskeliste til kjæreste/mann/samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke så mange som har begynt å tenke på dette enda, men hva ønsker dere av deres kjæreste til jul?

Jeg ønsker meg:

-Ring/smykke/øredobber

-Klokke

-Noe han har laget selv eller noe romantisk

-Klippekort på massasje (altså at han masserer) selv om jeg ikke trenger det da for han masserer meg uansett hele tiden

-En god massasjeolje som begge kan bruke når vi masserer hverandre

-Dag på spa sammen med han (f.eks at han betaler for det da vi drar til Tyrkia neste år)

Det er det jeg kommer på til nå da.

Anonymous poster hash: 92f6e...12b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg en ring, øredobber og et flott smykkeskrin.

Skrevet

Jeg ønsker meg en ring (mer spesifikt en forlovelsering :fnise:). Men, nåja, bør vel ikke holde pusten i håp om det :lol:

Så da er jeg vel mer over på standard ønsker fra min side, hobbyustyr, symaskin (ikke akkurat en ting jeg ønsker meg om igjen, men det ønsker jeg meg i år), gavekort på tattovering, tuneller/plugger til ørene. Ellers blir det vel forhåpentligvis leilighetkjøp før jul, så da ønsker jeg meg gavekort på interiørbutikker (men det blir jo til oss begge).

• Liker 1
Skrevet

Har ønska meg truser :fnise: Også en med fransk åpning :lur:

Ny mobiltelefon. Trenger virkelig en ny og han har dødd etter å få kjøpe en til meg siden vi møttes, men jeg har synes det er for dyrt :rolleyes:

Geeky t-shirts

Geeky matboks og/eller penal (hm... ser et mønster her...)

Anonymous poster hash: c304f...535
Skrevet

Har ønska meg truser :fnise: Også en med fransk åpning :lur:

Ny mobiltelefon. Trenger virkelig en ny og han har dødd etter å få kjøpe en til meg siden vi møttes, men jeg har synes det er for dyrt :rolleyes:

Geeky t-shirts

Geeky matboks og/eller penal (hm... ser et mønster her...)

Oi, en mobil koster jo gjerne mange tusen. Bruker dere så mye penger på hverandre?

Kjæresten min kan gjerne kjøpe en gave til 2000 selv, men jeg nekter han å gjøre det. Jeg synes 1000 er mer enn nok, og jeg blir lei meg om han bruker så mye penger på meg. Jeg tenker kanskje at det er tanken som teller, så om jeg hadde fått en ring til 100 kroner så hadde jeg likevel blitt kjempeglad tenker jeg :)

• Liker 2
Skrevet

Hvalsafari.

Jeg har aldri sett en ekte hval på nært hold...

• Liker 1
Skrevet

Oi, en mobil koster jo gjerne mange tusen. Bruker dere så mye penger på hverandre?

Kjæresten min kan gjerne kjøpe en gave til 2000 selv, men jeg nekter han å gjøre det. Jeg synes 1000 er mer enn nok, og jeg blir lei meg om han bruker så mye penger på meg. Jeg tenker kanskje at det er tanken som teller, så om jeg hadde fått en ring til 100 kroner så hadde jeg likevel blitt kjempeglad tenker jeg :)

Er enig med deg, 1000 kroner er nok og jeg har sagt han ikke får lov til å blåse så mye penger på meg:P Og det er det vi har gjort så langt. Men nå han har mast på meg som et lite gnagsår i 4-5 år om å få kjøpe meg ny mobil :fnise: Min er fra 2003 så er vel strengt tatt moden for utskiftning :rolleyes: Foreslo den kunne bli kombinert bursdag og julegave, men jeg kjenner ham litt for godt til at han blir å gjennomføre det... :glare:

Skrevet

Og her trodde jeg det var snakk om en smørbrødliste med mannlige egenskaper! xD

Anonymous poster hash: 82990...f37
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker meg aller mest at han kjøper noen skikkelige poteter i år!

At han ikke bruker tusenvis av kroner på ribbe og medister og tilbehør og dessert, for så å ødelegge julebordet med billige poteter slik han gjorde i fjor.

Ja, vi har vært gift noen år :fnise:

• Liker 10
Skrevet

Er enig med deg, 1000 kroner er nok og jeg har sagt han ikke får lov til å blåse så mye penger på meg:P Og det er det vi har gjort så langt. Men nå han har mast på meg som et lite gnagsår i 4-5 år om å få kjøpe meg ny mobil :fnise: Min er fra 2003 så er vel strengt tatt moden for utskiftning :rolleyes: Foreslo den kunne bli kombinert bursdag og julegave, men jeg kjenner ham litt for godt til at han blir å gjennomføre det... :glare:

Haha, skjønner. Han virker veldig søt :laugh:

Skrevet

Jeg ønsker meg aller mest at han kjøper noen skikkelige poteter i år!

At han ikke bruker tusenvis av kroner på ribbe og medister og tilbehør og dessert, for så å ødelegge julebordet med billige poteter slik han gjorde i fjor.

Ja, vi har vært gift noen år :fnise:

:fnise:

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Øyenskyggekoster fra mac (217, 224,239)

Clean parfyme "shower fresh"

En god hårføner

Gavekort

Har planer om og hinte såpass frampå om dette at jeg ihvertfall får macbørstene som jeg aldri tar meg råd til selv! :P

Gjest bustyvel
Skrevet

Ja, si det du. Har planer om å ønske meg smykker (mer spesifik ring/øredobber), ullsokker, undertøy og ting til hunden dersom han skulle spørre :) Tanken som teller, og jeg blir glad for alt.

Skrevet (endret)

* CSI: Unsolved (spill Nintendo DS)

* Ferry food av Bjørn Ferry (bok)

* Evolusjon - Dagfinn Lyngbø (dvd)

* Ka e vitsen? - Dagfinn Lyngbø (dvd)

* Dronningen av Ingar Sletten Kolloen (bok)

* Forbrytelsen Sesong 1, 2 og 3 (dvd)

* Livet med larkins / The Darling Buds of May - komplette serien

* Dombey & Son (1983) - mini-serie/dvd

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Nordavind
Skrevet

Konklusjonen min er: rundt juletider (evt også 14 februar) lønner det seg veldig å være singel, sånn økonomisk sett :)

Skrevet

Jeg ønsker meg veldig en symaskin! Håper jeg får det i år. Ønsket meg egentlig det i fjor, men da var vi enige om å droppe julegavene, og heller bruke pengene på oppussing :-)

Anonymous poster hash: 24728...bc1
Skrevet

Kaffimaskin og joggesko ønsker jeg meg :)

Skrevet

Konklusjonen min er: rundt juletider (evt også 14 februar) lønner det seg veldig å være singel, sånn økonomisk sett :)

Hehe.. Kjæresten min har bursdag dagen før valentinsdagen, så antar jeg gir han bursdagsgave og valentinsgave i ett :) Men her i gården er vi ikke så ekstremt romantiske, så vi bruker ikke tusenvis på hverandre på den dagen for å si det sånn.

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...