AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Babyen er 5 uker. Vi har en del planer for permisjonen, som barselgruppe, babysang og babysvømming. Babysang blir ikke før i januar. Svømmingen og barselgruppen starter heller riktig enda. Så jeg kjeder meg... Har ei venninne her som fikk barn samtidig, men det er ikke så ofte vi ses. Hva skal vi finne på? Prøvde babykino, noe som var supert og skal gjentas. Har vært i butikken og byttet noen gaver ol. Trenger å høre hva dere andre i permisjon gjør... Føler meg rastløs og ensom!!Anonymous poster hash: b8b68...1ea
aquiz Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Tv-serier, gå lengre turer med musikk på ørene, lese nye bøker, evt scrapbooking. Var det jeg gjorde i min permisjon ut over det vanlige husarbeidet.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Her i byen er det kafe/møteplass en gang i uka hos frivillighetsentralen, med plass for barnevogner. Ment som møteplass for foreldre hjemme i permisjon. Også er det åpen barnehage ,selv om babyen er litt liten ennå? Men er 4 dager i uka, og vel så mye for at voksne skal få møtes som for barna Kanskje det finnes liknende tilbud der du bor? Om du har mulighet og en jobb hvor det passer, var det stor stas å stikke innom med babyen på jobben på lunch innimellom. Gjerne på fredager, når folk har litt bedre tid Anonymous poster hash: f4496...043 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Hvor bor du? Anonymous poster hash: d0228...027
Gjest Magdalene Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Gikk alltid en lang tur hver dag (ca en mil). Leste mye bøker i starten (når baby sov nesten hele tiden i starten). Mye fagartikler o.l. Mye lunsj med venninner. I starten ute på restaurant, men mer hjemme hos hverandre når babyene ble større og ville ligge på gulvet. Mye på besøk hos barnas oldeforeldre. Når baby ble litt større (fra 9-10mnd) var vi også mye ute, hvor baby krabbet rundt ute i Hagen, lekte litt i sandkassen etc.. Også hadde jeg alltid middag klar til mannen kom hjem.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Så tv-serier på netflix mens babyen sov. Strikket og lagde ting. Gikk tur og hørte podcaster. Traff venninne i samme situasjon ca en gang i uka. Hadde tid til IKEAtur osv. Kjenner følelsen, men det er det man gjør det til! Anonymous poster hash: df69d...e53
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Kooooos deg og bli kjent med babyen din!! Hva er vel ikke mer naturlig enn det når man er i permisjon? Er det virkelig sånn at folk kjeder seg i permisjon altså?! Anonymous poster hash: 856fc...b2e 1
mulberrygal Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Du kan prøve mange nye spennende oppskrifter, bake noe komplisert, høre på lydbøker når du går turer, dra på trening (der de har barnepass eller babytimer), ta en kaffe på kafe det gjør ikke så mye om du gjør det alene.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Hva med å lage minnebok til babyen? Heldig du som tydeligvis har ork til å finne på ting med en fem uker gammel baby. Da min var fem uker var jeg utslitt. Og bare det Anonymous poster hash: d34ac...e14 1
Bestee Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Hva med å lage minnebok til babyen? Heldig du som tydeligvis har ork til å finne på ting med en fem uker gammel baby. Da min var fem uker var jeg utslitt. Og bare det Anonymous poster hash: d34ac...e14 Signerer denne..
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Hva med å lage minnebok til babyen? Heldig du som tydeligvis har ork til å finne på ting med en fem uker gammel baby. Da min var fem uker var jeg utslitt. Og bare det Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: d34ac06aec3209ad03451958881f2e14"] d34ac...e14 Helt enig med deg. Jeg misunner de som har overskudd og har lyst til å gjøre masse så tidlig i permisjonen. Jeg var også utslitt de første 2-3 månedene, var bare om å holde hodet over vannet. Nå skal det sies at jeg slet enormt med ammingen og brystbetennelser. Orket ikke møte folk på flere uker.Anonymous poster hash: e1658...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå