AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Hei Tenkte å ta med hele familien til cirkus. Er det noen som har vært i cirkus merano i oslo? Hvordan var opplevelsen? Hvordan er prisene for div goddis inne?Anonymous poster hash: 0fcdb...03d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Vær snill å ikke gå på cirkus der det er dyr. Det er dyreplageri. Jeg blir så sykt kvalm når folk støtter cirkus der dyr må delta! Anonymous poster hash: e4b9e...8cc 21
Silfen Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Nei, går ikke på sirkus siden det er dyr. 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 http://www.dyrsrettigheter.no/underholdningsindustri/sirkus/baba-en-familiehistorie/ Det er mye lidelse bak underholdningen...Anonymous poster hash: f4a16...f20 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Gjør noe annet i stedet. Anonymous poster hash: fa619...37b 5
Erica❤ Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Nei, sirkus med dyr er dyreplageri. Du kan lese mer om det på nettsider om dyrevern. Finn på noe annent isteden! Tivoli? 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Så utrolig oppløftende å se at så mange på så kort tid svarer slik i denne tråden. Håper du tar det til deg, TS! Anonymous poster hash: d0b6b...a71 12
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Blir utrolig glad når jeg leser svarene i denne tråden! Dra heller på det dyrefrie sirkuset Xhanti i Oslo fra 07. til 12. september på Torshov Anonymous poster hash: 021d7...f0f 10
Gjest Kaffekrus Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Jeg håper du finner på noe annet sammen med familien. Noe som ikke støtter opp om dyreplageri. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Og i morgen skal Cirkus Arnardo holde forestilling hundre meter borti gata her. Sympatiske mennesker som driver god dyrevelferd(...) Og elefant som har gått gjennom tortur da den var liten og skulle underkues. Hver dag på transport og dag ut og inn med tvangslidelser med alt for lite område å gå på. Når selv Kina har gått med på å ikke bruke elefanter i cirkus viser det bare hvor langt bak Norge ligger på dyrevelferd i forhold til andre land. Helt sykt! Og barn kan ikke skille mellom rett og galt. For dem er det magiskt. Voksne mennesker som foreldre burde virkelig ha litt mer kunnskap enn som så. Selv om de har brukt dobbelt sett med teip og stige for å hindre i at folk drar postere ned, så ser jeg det er dratt ned flere her, og flere vil det bli senere i natt da jeg skal ut med hunden en tur. Anonymous poster hash: f227e...4a6 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Så bra at så mange på en gang var i mot dyresirkus! Anonymous poster hash: ae466...e17 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Etter å ha lest den tråden her fikk jeg lysttil å kkjøpe 10 billetter til Merano. Anonymous poster hash: d61a4...d49 2
skruf Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Finn heller på noe annet enn å ta med familien på sirkus med dyr! Det er dyreplageri! 3
Gjest Phoenix Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Jeg signerer de som skriver at sirkus er dyreplageri! 3
Strixvaria Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 Sirkus er intet annet enn dyreplageri. Støtter du sirkuset, støtter du også metodene deres. Foreslår heller en tur på teater, enten Oslo Nye eller National; der er det forestillinger som passer for alle aldre, og ingen dyr må bøte med liv og helse for at vi mennesker skal få underholdning 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 I tillegg til at det er dyreplageri er det jo kjedelig også. Jeg husker bare forventningene om sirkus fra jeg var barn, selve showet var for dårlig til at jeg husker det. Sånn til de som ikke bryr seg om at det er dyreplageri. Hva med fornøyelsespark, teater, tur til lekeland, besøksgård (men noen steder har ikke dyra der det så bra heller, så vær obs på hvor du drar), innendørs badeland, klatrepark eller noe annet spennende? Klatrepark virker kjempegøy, jeg har lyst til å låne et barn bare for å få dratt Anonymous poster hash: e8716...ee9 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #17 Skrevet 4. september 2013 Enig i at du ikke burde dra på sirkus med dyr. Men et spørsmål, hva ser man på sirkus uten dyr egentlig? Bare folk som hopper på trampoline? Anonymous poster hash: bf8ea...a5e
Silfen Skrevet 4. september 2013 #18 Skrevet 4. september 2013 Enig i at du ikke burde dra på sirkus med dyr. Men et spørsmål, hva ser man på sirkus uten dyr egentlig? Bare folk som hopper på trampoline? Anonymous poster hash: bf8ea...a5e For eksempel: http://www.cirquedusoleil.com/en/home.aspx#/en/home/europe/norway.aspx 3
super-s Skrevet 4. september 2013 #19 Skrevet 4. september 2013 For eksempel: http://www.cirquedusoleil.com/en/home.aspx#/en/home/europe/norway.aspx Æææh, de damene og den musikken var freaky! Fikk følelsen av å være mitt i et febermareritt! Da ville jeg heller dratt til Tusenfryd eller på vanlig teater.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #20 Skrevet 4. september 2013 Veldig enig med de over, dyrefritt sirkus. Ikke vær med på å støtte dyremishandling for underholdninges skyld! :-) Anonymous poster hash: 3f76e...7ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå