Loola Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Hei! Jeg er en jente som tror at alt man drømmer og tenker på betyr noe, men jeg vet ikke helt hva drømmer og tink som plutselig dukker opp i tankene dine betyr, så derfor skriver jeg dette i håp om å få et svar. Da jeg var ca. 10 år drømte jeg at jeg hadde fått meg en kjæreste. Jeg kjennte ikke denne gutten men i drømmen var han en kompis av folk jeg kjente, og jeg husket feks. hårfargen hans. Denne drømmen har jeg på en måte alltid husket på av en eller annen grunn. Men noen år senere startet jeg på ungdomskolen. Jeg så en gutt som jeg aldri hadde møtt før, og det jeg visste om han var at han bodde i samme by som meg, men gikk på en annen skole. Jeg fant da ut at han lignet veldig på han gutten jeg drømte om da jeg var mindre, men tenkte ikke mer på det. Men andre året på vidregående starter han på skolen min. Gutten har et spesielt utseende, og jeg føler at det er noe spesielt med han hver gang jeg ser han, men jeg vet ikke hva. Jeg synes dette er veldig rart, og lurer på om det betyr noe. Jeg jo hørt at ting du drømmer er ting du kommer til å oppleve senere i livet og sånnt. Så jeg lurer på om dette faktisk betyr noe, eller om det bare er hjernen min som tuller med meg?
Gjest Selket Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Jeg personlig tror ikke på spå-drømmer osv. Men det skader ikke å bli bedre kjent med denne gutten om du liker han så godt, men kanskje ikke begynn med " hei, jeg har drømt om deg da jeg var 10 år gammel" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå