Gå til innhold

Hva er det mest patetisk du har gjort som singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg på i forhold til mannfolk. Har du ringt noen i fylla f.eks? Betrodd deg til en du likte at du elsket han? Fortell!

Her er noen av mine blundere:

* etter å ha vært på byen med en gjeng (bl.a han jeg likte) dro jeg hjem til han midt på natta. Stod og ropte på han, sa slipp meg inn ellers er du homo. Charming.

* en kveld ute på byen så jeg en fyr jeg hadde datet en stund, men som plutselig hadde sluttet å ta kontakt. Jeg klikka helt, slo til han og kalte han et rasshøl. Fyren var livredd, og jeg kan ikke skylde på at jeg var full en gang...

* jeg har ringt maaange ganger i fylla til gutter jeg har vært interessert i, under mine yngre dager altså. Nå har jeg lært! Vet jeg har lagt igjen mildt sagt pinlige voicemails av typen "hvorfor svarer du ikke, vet du ikke at jeg elsker deg?"

Uff jeg skjems over så mye :fnise:

Anonymous poster hash: 55f8f...d3e
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, så mye rart vi gjør :P

Verste jeg har funnet på tror jeg må være en gang jeg var på et utested, og en tidligere flørt av meg plutselig dukket opp. Jeg fikk et akutt behov for å vise at jeg hadde gått videre, og spurte kompisen min om han ville late som han var typen min. Han var med på det, vi er veldig gode venner og trygge nok på vennskapet til at vi kan sitte og holde hender/smånusse litt uten at det blir noe kluss, så det var greit. Problemet var bare dagen etter da jeg fikk ørten meldinger på facebook fra perifere bekjente jeg ikke visste at var på utestedet kvelden før med spørsmål om vi endelig hadde skjønt hvor bra vi passa sammen, og at folk var så glade på våre vegne, osv. "Nei altså, nå skal dere høre..."

Huff, jeg hadde fylleangst i ei uke... :fnise:

Anonymous poster hash: fd0a0...e7a
  • Liker 6
Skrevet

TS, det der er litt mer enn patetisk. Om du går hjem til folk midt på natta, står og skriker og slår til folk, så er du rett og slett gal, og du skal være glad for at du ikke endte opp med knekt nese eller ennå verre tilbake.

Anonymous poster hash: dafc0...081
  • Liker 2
Skrevet

TS, det der er litt mer enn patetisk. Om du går hjem til folk midt på natta, står og skriker og slår til folk, så er du rett og slett gal, og du skal være glad for at du ikke endte opp med knekt nese eller ennå verre tilbake.

Anonymous poster hash: dafc0...081

Det var payback for at de guttene var drittsekk mot meg. Men var ikke så kult å bli kalt psycho bitch etter det her nei. Jeg sier jo at jeg har lært. Var ikke så greit å aldri ha vært borti mannfolk og deretter flytte til et land jeg kunne velge og vrake.

Anonymous poster hash: 55f8f...d3e

Skrevet

Hadde kjærlighetssorg etter at eksen dumpet meg og havnet på den bruneste puben i hele byen. La an på samtlige fylliker der inne og halte nesten en av dem med meg hjem helt til en kompis halte meg ut derfra.

Anonymous poster hash: fd420...814

• Liker 1
Skrevet

Det mest patetiske er vel at jeg ikke har klart å være noe annet enn singel.

Anonymous poster hash: 76640...4a7
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Pga kjærlighetssorg og ensomhet hang jeg etter byens største notoriske drittsekk og hobbynarkoman, en periode. Aldri vært mer skuffet over meg selv

Endret av Schweppes
Skrevet

Ringte fyren jeg likte 48 ganger. :roll:

Det var noe feil med telenor, så de kom ikke som ubesvart anrop på telefonen hans før dagen etterpå. :tommelsmil:

Anonymous poster hash: 4a253...e22
Skrevet

-ringte han jeg likte 25 ganger i fylla :sjenert.

-kjørte til en annen by for å 'tilfeldigvis' møte en jeg likte på byen. Hang i bilen i flere timer, og dro på byen rundt midnatt. Møtte han ikke :sukk:

Sikkert masse mer som jeg ikke kommer på.

Anonymous poster hash: cedb8...25a

Skrevet (endret)

Eh, jeg var inne på Cupido for å få meg noe. Møtte et par, men ble med det. Han ene var jeg hypp på men var ganske "høy" da jeg møtte ham. Veldig rett på. Huff. :-P ikke bra. Ble ikke noe av det. Ellers tok jeg kontakt med en random fyr. Har aldri vært så despo som denne sommeren. Kom på at jeg hadde en rett rundt hjørnet hele tiden, men da var jeg ikke despo lenger. Hihi.

Lærdommen: gutter/menn hater needy kvinner, med mindre han har intelligens som et brød. Selv da er han lite interessert. Aldri undervurder menns trang til å føle seg speshul.

Endret av Houdini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...