Gå til innhold

Hvordan er klærne på Ellos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For kvinner? Sånn generelt? :)

Anonymous poster hash: f5cbf...7a3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

store i størrelsen, og svært varierende kvalitet, er min erfaring :)

• Liker 3
Skrevet

store i størrelsen, og svært varierende kvalitet, er min erfaring :)

Helt enig.

Skrevet

Bildene i katalogen/på hjemmesiden er ofte veldig misvisende. Bukser som sitter som de skulle ha vært malt på modellen på bildet er formløse, vide og jævlige i vikeligheten.

• Liker 2
Skrevet

Ellos selger ulike merker - http://www.ellos.no/brand - så det varierer.

Selv har jeg kjøpt klær fra bl.a. InWear, Part Two, Levis, Lee, Nike, Casall, Adidas, Jack & Jones derfra. Dette er merker som er "normale" i størrelsen. Har kun returnert 3 klesplagg i løpet av ca. 2 år pga de ikke passet.

(Hvis du skal handle hos Ellos, så gir rabattkode 285845 og 280501 kr 300,- i rabatt ved kjøp for minimum kr 800,-.). :)

Anonymous poster hash: 1f8cd...71d
Skrevet

Jeg bestilte bare en gang for flere år siden for å prøve, og etter det ble jeg bombadert med sånn ellos kataloger i posten.

Syns klærne jeg bestilte hadde dårlig passform, virket kjerring, og fargene stemte ikke overens med bildene. Fargene var blasse og grelle.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har sluttet å handle ellos sine egne merker, fordi det er lite samsvar mellom bilder på siden deres og det jeg mottar. (Det er sikkert noe galt med lyset hjemme hos meg?)

Noen ganger handler jeg merkeklær på salg der.

Skrevet

De har jo som nevnt mange forskjellige merker på Ellos. Har handlet noe av Ellos egne klær tidligere, og kvaliteten har vært helt grei - men passformen er ofte helt merkelig (spesielt i bukser).

Skrevet

Merkeklærne som selges på Ellos har jo selvsagt ikke en annen kvalitet og/eller størrelse kontra andre utsalgsteder, men Ellos sine egne merker (samt noen andre billige merker jeg ikke har hørt om) er ofte svært store i størrelsen, har dårlig passform og laber kvalitet - min erfaring.

Skrevet

Ellos eget merke er IKKE bra. Dårlig passform osv, men merker som Esprit er bra og få lager finere kjoler enn de.

Skrevet

Jeg sendte en Mail til de for å spørre om noe. Og nå driver de å bombarderer meg med reklame

Skrevet

Store størrelser, men klærne har helt OK kvalitet. Minner om H&M.

Anonymous poster hash: 496e2...9bc

Skrevet

Jeg handler litt på ellos. Jeg er fornøyd med en del klær der, mens noe er helt rævva. Som flere nevner over her, ellos sitt eget merke er kanskje ikke så bra. Opplever ofte veldig dårlig kvalitet i stoffet, misvisende farger, rare fasonger.. Jeg bruker store størrelser (ca 48/50), og jeg syns størrelsene er veldig rare.. Plutselig er noe i størrelse 58 for lite og noe i størrelse 42 litt for stort.. Har flere ganger kjøpt to like plagg i samme størrelse og opplevd at dem ikke er like i det hele tatt :P

Men så skal det også sies at en del av mine favorittplagg er kjøpt på ellos ;)

Anonymous poster hash: 35bb5...644

Skrevet

Jeg husker jeg kjøpte en bukse der som så fin ut. Da den kom var den trang over lårene, lav i livet men alt for stor, og av en eller annen grunn var "rumpesprekksømmen" sydd på litt til venstre for der rumpesprekken faktisk er. Du tenker kanskje ikke over det, men en skjev rumpesprekksøm får deg til å føle deg skakk. Du prøver liksom å gå litt skeivt for at rumpesprekken skal være der den skal, og ender opp med så se tissatrengt ut.

Det positive er at de også har en del kjente merker, og de kan man av og til få billig på "outlet" delen deres :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes Ellos er helt kurant, og jeg bestiller mye derfra. Spesielt merketøy til en billig penge. Men jeg er ikke enig i at plaggene er så veldig store i størrelsen, jeg opplever heller at det er veldig varierende. Noen plagg kan selvsagt oppleves store, men noen ganger kan jeg oppleve at klærne er små i størrelsen. Det er vel det eneste som irriterer meg, at størrelsene varierer veldig. Men, siden jeg har Ellos konto er det ikke verre å returnere klær som er for store eller små.

Handler forøvrig bare på salg, aldri til fullpris.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan er klærne på Ellos?

Anonymous poster hash: f5cbf...7a3

Sportsklærne er helt ok.

Noe av undertøyet går an.

Buksene holder lenge, men føles som man har fått merkelig kroppsform, eller passer bra og går istykker fort.

Har ikke shoppet topper og gensre hos ellos så vet ikke med de.

Bare min erfaring da :)

Skrevet

Jeg angrer bestandig når jeg bestiller klær på Ellos, da klærne aldri passer. Er helt enig med at bildene på siden deres/i katalog er VELDIG misvisende, og jeg har aldri opplevd at klærne faktisk ser sånn ut når jeg får dem. De er alt for store og formløse, dårlig kvalitet og fargen er gjerne litt annerledes. Regner med det er fra deres eget merke jeg har kjøpt.

Skrevet

De sender ihvertfall syke mengder reklame i posten.

• Liker 1
Gjest sweetsugar
Skrevet

Store størrelser, klærne var ikke sånn jeg trodde de var i forhold til bildene.

Skrevet

Jeg får kun reklame per epost. Ba om å kun få det dit, og nå får jeg ingenting i postkassa (unntaket er den store Ellos-katalogen et par ganger i året). Kjekt og greit, enklere å holde styr på tilbud hos Ellos uansett på den måten.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...