Kongen av...... Ja Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Hei hei! Her er jeg igjen da gitt!!! Har holdt på med en jente en liten stund nå, så her om dagen fortalte ho meg med litt alkohol i bilde, at ho hadde blitt med eksen sin hjem fordi ho skulle være snill med og hjelpe han og bære det har vært slutt i 5 måneder. Når de kom i leiligheten så hadde eksen gått rett inn på soverommet og dratt ho ned i senga, ho påstår at ho reiste seg rett opp igjen men jeg begynner og tvile litt fordi de snakker litt sammen på Facebook og slikt, hva synes dere jeg skal gjøre? Jeg tørr liksom ikke og spørre rett ut, så jeg bestemte meg for og høre med dere! 1
Gjest pilldorf Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 (endret) Du høres ut som en vimsete, sjalu og eiesyk person. Og har du ikke tillit til damen, på et godt grunnlag eller ikke, så burde du ta det til etterretning i stedet. Endret 3. september 2013 av pilldorf
Magic Mike Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Show that bitch who's the boss. Be henne gi faen i eksen hennes, ikke la de snakke sammen mer. De har ikke noe å gjøre sammen de, det er deg hun er sammen med. Ikke faen om hun skal få lov til å "bare være venner" med eksen, vi vet ALLE at det ikke går, så please. Ikke kom med noen motargumenter her folkens. Men altså, hvis noen absolutt mener det er greit å være venn med eksen, så ser jeg ikke noe imot at du kan være venn med din også. La det være din plan B, akkurat som jenta de gjør Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg gitt henne et valg. Deg eller eksen.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Hvorfor skulle hun fortalt deg det i det hele tatt hvis det skjedde noe annet? Du ble jo tydeligvis mistenkelig av det. Anonymous poster hash: f1841...4fd
Kongen av...... Ja Skrevet 3. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2013 Ja, jeg trur jammen jeg skal gi henne et valg,.! Jeg Hsr sendt noen av meldingene eksen og ho Har skrevet sanmen! (Ho Har vist meg) eksen bare klager på ho! Men i morgen så skal ho ut med noen venninder på puben der eksen jobber! Så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre! Ja jeg er vell litt sjalu, men jeg veit ikke om jeg skal stole på ho eller hva jeg skal gjøre!!! Huff og huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå