Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere med langt hår for å glatte ned alle småhårene som stikker ut (og for å gjøre det glattere/flatere når dere føner det)?

Nå har jeg nettopp tømt en flaske med liss extrême, og den har fungert greit. Temmer småhår uten å gjøre håret fett.. Men jeg har lyst til å prøve noe nytt - har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Estrela
Skrevet

Jeg bruker Redken Outshine. Er veldig fornøyd med den!

Skrevet

Wella High Hair: 'Smooth and Curl Liquid' liker jeg godt.

Gjest Estrela
Skrevet
Wella High Hair: 'Smooth and Curl Liquid' liker jeg godt.

Den brukte jeg tidligere, men synes Redken Outshine er mye, mye bedre. :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Dette hørtes interessant ut. Går det an å bestille denne Redken-greia frå Noreg?

Gjest Estrela
Skrevet

Den finnes sikkert å få kjøpt hos frisører i Norge.

Jeg kjøpte min fra LookFantastic.com. :sjarmor:

Skrevet

Sebastian Laminates, har både spray og "gel" som får ned frizzhår- funker kjempe bra.

Anbefaler den på det varmeste... :-)

Skrevet

Jeg synes at Clinique Healthy Shine Serum er kjempegod! Koster ca. 160 kroner i parfymerier.

Skrevet

Miracle cream fra John Frieda sin Blonde-serie er bra!

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker den fra Trevor Sorbie. Husker ikke het hva den heter.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror matrix nettopp har fått en ny type.. Den er liten og rød og temmer og samler håret uten gjøre det fett.. Jeg huske rdesverre ikke hva den heter, men man får den ikke på lookfantastic.

Gjest Ethereal
Skrevet

Dere kan få litt glatt hår hos meg, jeg må bruke en halv boks hårspray for i det hele tatt å tenke på å ha håret i hestehale :veldigsur: Så ikke noe All Soft her i gården...

Forøvrig vil jeg uten betenkeligheter anbefale Serumet i Laminates-serien til Sebastian (og nesten alt fra samme serie)

Gjest Anonymous
Skrevet

Redken Outshine koster ca 112 kr på Lookfantastic.Jeg synes Undone er like god den koster 92 kr for 2 STK. hOS FRISØREN SÅ JEG DEN KOSTER 237 KR FOR 1 ......

Gjest Anonymous
Skrevet

Styling creme fra John Frieda er min favoritt. Temmer småhår uten å legge mitt lange hår med fall flatt.

Skrevet

Jeg har vurdert Redken Outshine en stund, så da prøver jeg sannsynligvis den... Men virker den som en slags beskyttende krem når man føner også?

Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...