AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg er en dame på 25. I puberteten var jeg ALLTID kvisete, men fikk veldig tidlig to veldig tydelige rynker i panna, kanskje allerede som 13-åring. Jeg har alltid sett veldig dratt ut under øynene, men nå det siste året har jeg lagt merke til at under øynene ser det ut som om noen har skrapt meg med en tynn nål, altså flere linjer. Jeg har nettopp blitt ferdig med kviser mer eller mindre, og nå kommer dette! Gud vil altså at jeg i løpet wv livet aldri skulle få oppleve å ha fin hud. Nå har også linjene bgynt å synes i sollys... Jeg er omtrent aldri ute... Gud hjelpe meg hvordan jeg ville ha sett ut! Kostholdet mitt er helt gjennomsnittlig. Er det noen som har forslag til noen kremer jeg bør bruke? Som passer min hudtype og alder? Jeg er også mørk under øyene om morgenen...Anonymous poster hash: 2987d...d43
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Vil legge til at jeg fort får kviser om jeg f.eks bruker solkrem i ansiktetAnonymous poster hash: ac5bc...3ae
Gjest Rori Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 (endret) Botox? Hvis det virkelig plager deg så mye at du ikke engang vil gå ut i sollys så synes jeg botox er verdt å investere i. Men det er vel heller unormalt å IKKE ha linjer under øynene..? Synes de aller fleste har det jeg. Du kan også ordne mye med litt sminke :-) Endret 3. september 2013 av Rori 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Botox? Hvis det virkelig plager deg så mye at du ikke engang vil gå ut i sollys så synes jeg botox er verdt å investere i. Men det er vel heller unormalt å IKKE ha linjer under øynene..? Synes de aller fleste har det jeg. Du kan også ordne mye med litt sminke :-) Hei. Huden er ikke grunnen til at jeg ikke er ute, det er bare sånn jeg alltid er jeg ser det på mine jevnaldrende også, at de også har litt linjer.. Bare lurte på om noen i min situasjon (aldersgruppe og omtrent samme hudtype) hadde erfaring med noen gode produkter. Anonymous poster hash: ac5bc...3ae
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Tar også gjerne imot tips til åssen man sminker det bort mest mulig Anonymous poster hash: ac5bc...3ae
Gjest Rori Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Jeg har selv "rynker" eller fine linjer under øynene, jeg innbiler meg at det har blitt verre med årene, men egentlig har de vært der så lenge jeg kan huske. Jeg er i slutten av tjueårene. Jeg bruker ingen produkter mot det, men renser huden og smører med vanlig fuktighetskrem to ganger om dagen. Bruker en lett, lys foundation på huden (pass på at den ikke er for tykk og mørk, for da fremhever den rynker/linjer) og for å skjule linjene så legger jeg en highlighter under øynene (ysl radiant touch). Jeg har vurdert botox selv, men tror jeg skal vente noen år med dette da det egentlig ikke er så ille, og man ser det ikke med mindre man virkelig studerer meg på nært hold tror jeg 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Hei Jeg får også kviser av mange solkremer, men prøv deg litt frem likevel. Jeg bruker spf 25 fra Clinique i sommerhalvåret og den blir ikke huden uren av. Har du prøvd den? For rynker sin del vil de jo komme etterhvert uansett. Det viktigste er å tilføre fukt og beskytte fra sola. Jeg syns Body shop har et veldig fint serum, og NUXE har en øyekrem som er den beste jeg har prøvd. Apropos kviser og uren hud, har du prøvd nattlysolje? Anonymous poster hash: 02dc7...fe0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Endel dagkremer (fuktighetskremer) inneholder solfaktor. Det er viktig å bruke kremer med solfaktor hele året, også om vinteren. Har du tørr, sensitiv, fet eller kombinasjonshud? Det er viktig å vite mtp hvilke kremer som passer deg. Fuktighet er veldig viktig. Daglig rens pg fuktighet, og innimellom masker. Men rynkene kommer de etter hvert dessverre.Anonymous poster hash: 3534e...5ff
Neket Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Solbriller!! Jeg har alltid vært avhengig av det i skarpt lys, og ser jeg har mindre rynker rundt øynene enn mange andre på min alder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå