AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 ITunes henger. Har hengt siden i går. Får ikke trykke på noe som helst. Hvordan kan jeg tvinge programmet til å avsluttes? Noen har gjort det for meg en gang for lenge siden, men husker ikke hvilke knapper jeg skulle trykke på.. Anonymous poster hash: 4be94...325
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Det er flere måter - en av dem er: Trykk Command+Option+Escape og velg programmet som du vil tvinge til å avsluttes. Anonymous poster hash: c87fb...eef
Botch Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 (endret) Cmd+option+esc, eller høyreklikk på programmet i docken og trykk Tvungen avslutning. Eller åpne Activity Monitor hvis du må avslutte noe som ikke vises i docken eller i Tvungen avslutning-oversikten over åpne programmer. Endret 4. september 2013 av Botch
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Gud, så enkelt a!! Tusen takk Nå har jeg endelig fått lukket det Anonymous poster hash: 4be94...325
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Og nå slukket endelig vifta og suse og. Den har jo sust i et døgn nå! Anonymous poster hash: 4be94...325
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå