AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Del Skrevet 3. september 2013 Har hørt fra flere gutter at jeg er mystisk. (Er gutter som har sjekka meg opp, vært interessert) men hva betyr egentlig det? Er stille og rolig. Vil mer si jeg er søt enn mystisk.. er ikke som en spåkone med magisk kule liksom. Anonymous poster hash: 69da1...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #2 Del Skrevet 3. september 2013 Vet ikke hva hun tenker på eller hvor hun kommer fra, men det er noe ved henne som gjør at man får lyst til å finne det ut. Anonymous poster hash: eb35d...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pilldorf Skrevet 3. september 2013 #3 Del Skrevet 3. september 2013 Mystikk = Ukjente elementer. Nysgjerrighet = Interesse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 3. september 2013 #4 Del Skrevet 3. september 2013 det er kanskje nettopp fordi du er stille og rolig at de synes du er mystisk. du bretter sikkert ikke ut hele livet ditt med en gang, som gjør at de blir sittende og lure litt. og vil vite mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #5 Del Skrevet 4. september 2013 Takk for svar! Nei, det er sant. Jeg bretter ikke ut livet mitt etter en time liksom. Bruker lang tid på å bli trygg på personer, og forteller ikke hva som helst til hvem som helst. Anonymous poster hash: 69da1...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå