Gå til innhold

Brødboks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en ny brødboks, men det er visst ikke så lett som jeg trodde. Jeg vil ha en som åpnes foran og som er flat på toppen sånn at jeg kan sette ting oppå den, men det er jo ingen fine å oppdrive!

Det jeg ser for meg er noe sånt som dette:

http://epla.no/samler/produkter/440917/ (sjekket på nettsiden til kremmerhuset, og den er visst utgått)

eller dette:

http://interior.g1b2c.susoft.com/produkt/0/hele_sortimentet/FE30-174/brodboks_i_tre

Noen som har tips til hvor jeg kan finne noe sånt til en rimelig penge? Helst ikke utenlandske nettbutikker. Setter stor pris på hjelp!

Anonymous poster hash: c08c9...357
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clas ohlson? Jernia?

Anonymous poster hash: f4087...d6f

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt om du synes de er fine nok da, men Ikea har brødboks som åpnes fra siden og plass til å sette ting oppå - både i tre og metall.

Anonymous poster hash: bc559...2ff
Skrevet

Åhlens har visst også :)

Skrevet

Har sjekket Clas Ohlson og Jernia, de andre butikkene har vi ikke i nærheten dessverre. Men takk for svar! :)

Skrevet

Har du sjekket på kremmerhuset i fysisk butikk? Var ikke så lenge siden jeg så at de fortsatt hadde disse i butikken altså..

Skrevet

Både Åhlens og IKEA har nettbutikk (på enkelte varer) så det er jo også en mulighet

Skrevet

Jeg fant! Kom på at jeg ikke hadde sjekket Europris så dro innom der, og der hadde de jammen meg akkurat samme boksen som i nederste linken, bare hvitmalt. Og jeg hadde jo tenkt å male den hvit hvis jeg fikk tak i en sånn, så det kunne ikke vært mer perfekt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...