Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få dette ut, føler meg veldigt frustrert og lei meg ovenfor kjæresten min om dagen..han har en merkelig oppførsel synes jeg..det er sån at han har vært inne hos nabodama, ( på invitasjon av henne, sier han) og hun ville tydligtvis at han skulle pusse opp hennes leilighet, men han sier at han takket nei til dette. Det som forbryller meg mest er at han maser om at jeg og han skal gå og besøke henne, så kan vi ta med oss ett par øl og i tillegg kanskje få lånt hennes pc fordi vi har ikke noen akkurat nå..og så kan jo jegog hun bli venninner sier han..senast i går sa han dette og når jeg sa at jeg ikke hade behov for att komme in på pc akkurat nå blev han sur og rar, og i tillegg må han likevel bare gå dit og kika genom buskarna for å høre om hun var hjemme men hun var ikke det akkurat da..jeg har ikke sagt noe som tyder sjalusi men han sier at hans magfølelse sier at jeg er sjalu og at når det er sån kan vi bare drita i ferien vi har planlagt siden jeg ikke stoler på han Hans egna ord som han har bestemt ) fordi han er ikke upålitelig som alle exerna mine, jeg har aldri sagt sagt at alle mine exer behandlet meg dårligt..alt dette skrek han ut med åpen ytterdørr og balkongdørr..han fikk meg at føle meg som en jubelidiot og jeg er veldigt sårad av dette..han bad til slutt om unnskyld og forklaringen var at at han blivit så brend av damer fordi han har blitt så brend forrut av damer forrut som ikke har stolt på han..det jeg stusser mest over er at han blev så brutalt sint og beskylde meg for noe jeg ikke yttret meg om..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??

Jeg skjønner ikke innlegget dit.

Beklager, men hva er det du vil frem til?

Skrevet

Jeg skjønte ikke så mye jeg heller, jeg vil nå egentlig bare si til denne damen at individualitet er en fin ting å utvikle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...