AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg føler stresset tar overhånd i hverdagen, og er redd for å bli utbrent. Jeg trener vanligvis et par ganger i uken, men nå tror jeg at jeg vil gi yoga et forsøk. Kan noen anbefale et senter/kurs e.l? Yoga på sats/elixia er ikke aktuelt. Anonymous poster hash: 4947f...c21
Gjest epletre. Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Jwg anbefaler Yogarommet i Strandgaten på det varmeste! Har trent der de siste månedene. Flinke instruktører,koselige og veldig sentrale lokaler, en variert timeplan med timer hver dag. Timene har ulike nivåer og fokus, og det er noe for enhver smak. Timene varer 75 min og avsluttes som regel med avspenningsøvelser. Ta en titt på www.yogarommet.no Det finnes ihvertfall to andre yogastudio i sentrumskjernen, men jeg har ingen erfaring derfra. Hvis du googler det, så finner du sikkert nettsider for disse stedene Jeg føler stresset tar overhånd i hverdagen, og er redd for å bli utbrent. Jeg trener vanligvis et par ganger i uken, men nå tror jeg at jeg vil gi yoga et forsøk. Kan noen anbefale et senter/kurs e.l? Yoga på sats/elixia er ikke aktuelt. Anonymous poster hash: 4947f...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå