AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Har tatt opp kontakten igjen med en barndomskompis og vi har hatt sex flere ganger de siste dagene. Det er kun jeg som har spurt om han vil komme på besøk, mens første dagen var det han. Jeg liker han utrolig godt - ja, farlig, i know. Jeg lurer jo veldig på hva han føler. Får han følelser for meg eller ikke? Tenkte at idag skal jeg ikke kontakte han før han kontakter meg, siden det er jeg som har gitt lyd fra meg sist flere ganger. Han gir veldig uttrykk for at han liker å være i mitt selskap.. Noen som har tips til meg? Anonymous poster hash: 75830...b79
Gjest pilldorf Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Tips? Nei. For hva er nytt? Ingenting.
Gjest .-L-. Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Spør om han er keen på å "date" eller gå ut med deg da. Finner du ut hva han vil.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Spør om han er keen på å "date" eller gå ut med deg da. Finner du ut hva han vil. Vil han ikke bli "skremt" da? Pinlig å spørre hvis han faktisk kun vil ha sex med meg Anonymous poster hash: 75830...b79
Gjest .-L-. Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Du kan jo alltids håpe på at noe skal skje, men da må jo du også regne med at det ikke går veien. Like greit å finne noen som vil det samme fra begynnelsen av Slipper du å kaste vekk tiden din..
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Du kan jo alltids håpe på at noe skal skje, men da må jo du også regne med at det ikke går veien. Like greit å finne noen som vil det samme fra begynnelsen av Slipper du å kaste vekk tiden din.. Takk for svar.. men hvordan skal jeg spørre?? Anonymous poster hash: 75830...b79
@Maja Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Ikkje still spørsmål du ikkje takler å få svar på, grei regel uansett. Men likevell er det bedre å få klarhet i kva han vil før du er altfor involvert. Du kan jo spørr han rett ut "Er du interessert i å vere mer enn venner?", eller litt mer forsiktig "Hva tenker du egentlig om oss?"
Inwe Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Spør han om å finne på noe ute, sånn at det ikke ligger i kortene at dere skal ha sex den dagen. Om han ikke vil det, er sjansen stor for at han bare er ute etter en ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå