AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg fødte for litt over et år siden en liten stjernekikker på normal fødeavdelingen. Fødselen gikk egentlig forholdsvis raskt (brukte to timer på å få full åpning), men gikk totalt i stampe på slutten, da det viste seg at baby var stjernekikker og i tillegg lå skjevt i bekkenet. Etter å ha presset (uten pressrier..) i over to timer var jeg utslitt, og han måtte tilslutt dras ut med tang. Etter fødsel sa jordmor at neste fødsel antakelig ville komme til å bli mye lettere fordi fødekanalen nå var blitt kraftig utvidet en gang, i tillegg til at det er sjelden man føder to stjernekikkere etter hverandre. Nå er jeg gravid igjen, og denne gangen ønsker jeg å forsøke å føde på abc. Men så leser jeg på sidene deres at det er en forutsetning at tidligere fødsler må ha vært normale. Er det noen her inne som vet om stjernekikker-fødsel (altså at babyen ligger med ansiktet opp istedenfor ned) defineres som en normal fødsel hos abc? Eller kan dette være grunn til å få avslag? Anonymous poster hash: 553e8...a52
Gjest Maman Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 (endret) Jeg tror det er en normal fødsel. Jeg fødte en jente som lå "kvart over" (jobbet hardt med å få snudd henne ned, så det gikk bra til slutt), men skal føde på abc i mars likevel. edit: Min ble også dratt ut, med sugekopp. Endret 3. september 2013 av Maman
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Jeg tror også at så lenge hodet er ned, regnes det som normalt. Anonymous poster hash: f4efb...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå