-littleme- Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Hei. Jeg er sykemeldt etter en operasjon og trenger noen tips til serier jeg kan se på. Jeg har sett mange serier, men de jeg kommer på akkurat nå er: * The Big Bang Theory * How I Met Your Mother * F.R.I.E.N.D.S * Pretty Little Liars * One Tree Hill * The Lying Game * Glee * The Secret Circle * Life Unexpected * Under The Dome * The Carrie Diaries * Desperate Housewives * Grey's Anatomy * Private Practise * Criminal Minds * The Secret Life of the American Teenager * noen episoder av Switched at Birth
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Modern familyAnonymous poster hash: fb16b...710
rumperister Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Hei. Jeg er sykemeldt etter en operasjon og trenger noen tips til serier jeg kan se på. Jeg har sett mange serier, men de jeg kommer på akkurat nå er: * The Big Bang Theory * How I Met Your Mother * F.R.I.E.N.D.S * Pretty Little Liars * One Tree Hill * The Lying Game * Glee * The Secret Circle * Life Unexpected * Under The Dome * The Carrie Diaries * Desperate Housewives * Grey's Anatomy * Private Practise * Criminal Minds * The Secret Life of the American Teenager * noen episoder av Switched at Birth Høres litt som meg, dette! Baby Daddy - situasjonskomedie om en bartender som lever ungkarslivet, før det plutselig dukker opp en baby på døren. Han baby, så klart. Moren stikker, og han og vennene tar seg av barnet. 90210 - Dramaserie basert på originalserien. Kan minne litt om Gossip Girl, minus "the stalker". 2 broke girls - situasjonskomedie. En rik ung frøken som mister alle pengene blir venner med sin nye kollega, en "fattig" servitrise. Så flytter de sammen, og prøver å leve på de få kronene de får gjennom servitørjobben, mens de håper på å spare penger til å starte en cupcake-butikk. Samme humor som how i met your mother/friends Nashville - Drama/Musikk. Handler om en avdanka countrey-stjerne som må samarbeide med seriens "Taylor Swift". Kan minne om One Tree Hill, blandet med Glee? Happy Endings - Komedie om en vennegjeng. Starter med at det ene paret i gjengen skal gifte seg, men dama stikker av. Syk humor, kan minne om friends blandet med How I met your mother.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Breaking bad Anonymous poster hash: 49bcf...b6c
-littleme- Skrevet 3. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2013 Høres litt som meg, dette! Baby Daddy - situasjonskomedie om en bartender som lever ungkarslivet, før det plutselig dukker opp en baby på døren. Han baby, så klart. Moren stikker, og han og vennene tar seg av barnet. 90210 - Dramaserie basert på originalserien. Kan minne litt om Gossip Girl, minus "the stalker". 2 broke girls - situasjonskomedie. En rik ung frøken som mister alle pengene blir venner med sin nye kollega, en "fattig" servitrise. Så flytter de sammen, og prøver å leve på de få kronene de får gjennom servitørjobben, mens de håper på å spare penger til å starte en cupcake-butikk. Samme humor som how i met your mother/friends Nashville - Drama/Musikk. Handler om en avdanka countrey-stjerne som må samarbeide med seriens "Taylor Swift". Kan minne om One Tree Hill, blandet med Glee? Happy Endings - Komedie om en vennegjeng. Starter med at det ene paret i gjengen skal gifte seg, men dama stikker av. Syk humor, kan minne om friends blandet med How I met your mother. Takk for utfyllende svar, må nok ta en titt på disse seriene. Gossip Girl hadde jeg helt glemt å skrive opp, jeg som til og med hadde en skikkelig crush på Nate og krysset fingrene for Blair og Chuck.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Revenge Gilmore Girls Vampire Diaries Dexter CSI(Las Vegas) Entourage Castle Bones
totes_mc Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Suburgatory! Jeg synes sjelden disse komiseriene er komiske, men denne er faktisk hysterisk. Verdt å sjekke ut! http://www.youtube.com/watch?v=xGr21_8vA8A
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Bouleward Empire. Homeland. Person of Interest. Supernatural.
Berentsens Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Wentworth Orange is the new black The Killing The Fosters Miranda
Marie90 Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Mine favoritt dramaserier: Californication Homeland Mad Men Breaking Bad Komedie: Modern Family Will & Grace Seinfeld US Office De to sistnevnte er jo for lenge siden tatt av lufta, men er fortsatt gode
Aomame Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 New Girl Community Girls Homeland Dexter Walking Dead Orange is the New Black House of Cards
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå