Version 2.0 Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Noen flere som skal teste den ut?? Eller noen som har prøvd før? Jeg tenkte at denne virka temmelig safe, da jeg har svært sensitiv og tørr hud. Hadde vært fint med litt hudrenovering!!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Dette skal jeg så definitivt prøve.. men det står vel ikke noen konkret oppskrift noe sted i artikkelen? Hvor mye probiotika? Anonymous poster hash: 9808b...ce1
Version 2.0 Skrevet 3. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2013 Dette skal jeg så definitivt prøve.. men det står vel ikke noen konkret oppskrift noe sted i artikkelen? Hvor mye probiotika? Anonymous poster hash: 9808b...ce1 1 kapsel + 1-2 ss gresk yoghurt. Står i artikkelen..
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Tenkte å prøve med idoform og yoghurt naturell ^^ Anonymous poster hash: a985b...dea
-littleme- Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Jeg har prøvd den, og brukte Lindahl Tyrkisk Yoghurt (er akkurat de samme ingrediensene som i gresk) og probiotika kapsler jeg kjøpte på helskosten. Jeg likte masken godt, den gav meg en følelse av velvære selv om det kun var hjemmelaget og huden min føltes ikke strippet for fukt eller stram i etterkant. Ble faktisk overrasket, for det virket som om noe av masken trakk inn i huden; da jeg etter 20 minutter gikk for å vaske den av var den tynnere (jeg la på et godt lag fordi jeg laget for mye) og enkelte flekker var den nesten borte.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Kjøpte meg også Lindahl tyrkisk yoghurt,sitter med masken nå faktisk.... stinker hvitløk av hele meg. Får se åssen resultatet blir etterpå. Anonymous poster hash: 728bf...432
Version 2.0 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2013 Kjøpte meg også Lindahl tyrkisk yoghurt,sitter med masken nå faktisk.... stinker hvitløk av hele meg. Får se åssen resultatet blir etterpå. Anonymous poster hash: 728bf...432 Hvitløk?? Hvorfor det? 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Hvitløk?? Hvorfor det? Fordi den Lindahl sin hadde hvitløk i seg og noe annet grønt... haha Tok jeg feil yoghurt nå? Er ikke hvitløk osv noe som nettopp utgjør en gresk yoghurt? For ellers kunne jeg bare kjøpt en yoghurt naturell? Anonymous poster hash: 728bf...432
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Fordi den Lindahl sin hadde hvitløk i seg og noe annet grønt... haha Tok jeg feil yoghurt nå? Er ikke hvitløk osv noe som nettopp utgjør en gresk yoghurt? For ellers kunne jeg bare kjøpt en yoghurt naturell?Anonymous poster hash: 728bf...432 Sitter du med tzatziki smurt inn i ansiktet? Anonymous poster hash: 62fc2...fda 11
Djungelvrål Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Gresk yougurt betyr ikke at den må ha hvitløk i seg. Det bestyr at den har en tykkere konsistens mer egnet for matlaging. Tror ikke jeg ville smurt hvitløk i ansiktet........... 1
brødsmule Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Sitter du med tzatziki smurt inn i ansiktet? Anonymous poster hash: 62fc2...fda Tenkte det samme
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Jeg hadde ikke probiotika tilgjengelig i går kveld, så jeg prøvde ut med kun yoghurt naturell. Til vanlig har jeg helt ekstremt fet hud, og da jeg våknet for et par timer siden var huden min mye mindre fet enn hva jeg pleier å våkne opp med. Helt utrolig! Jeg vet ikke om dette er en quick fix, eller om den faktisk er ordentlig bra for huden, men dette kommer jeg hvert fall til å gjøre kanskje hver morgen og kveld(dersom det ikke er ugunstig for huden?), slik at jeg forhåpentligvis ikke blir så forbanna blank utover dagen lengre. Vet ikke hvor mye glød huden fikk, det er kanskje probiotikaen sin fortjeneste, men huden min har ikke føltes så myk på evigheter. Den føltes så fuktet og myk. Anonymous poster hash: 33492...10f
Version 2.0 Skrevet 5. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 5. september 2013 Fordi den Lindahl sin hadde hvitløk i seg og noe annet grønt... haha Tok jeg feil yoghurt nå? Er ikke hvitløk osv noe som nettopp utgjør en gresk yoghurt? For ellers kunne jeg bare kjøpt en yoghurt naturell? Anonymous poster hash: 728bf...432 Du har nok kjøpt feil yoghurt. Hvitløk har ingenting med gresk yoghurt å gjøre. Kjøp en av disse. 1
Version 2.0 Skrevet 5. september 2013 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2013 Jeg hadde ikke probiotika tilgjengelig i går kveld, så jeg prøvde ut med kun yoghurt naturell. Til vanlig har jeg helt ekstremt fet hud, og da jeg våknet for et par timer siden var huden min mye mindre fet enn hva jeg pleier å våkne opp med. Helt utrolig! Jeg vet ikke om dette er en quick fix, eller om den faktisk er ordentlig bra for huden, men dette kommer jeg hvert fall til å gjøre kanskje hver morgen og kveld(dersom det ikke er ugunstig for huden?), slik at jeg forhåpentligvis ikke blir så forbanna blank utover dagen lengre. Vet ikke hvor mye glød huden fikk, det er kanskje probiotikaen sin fortjeneste, men huden min har ikke føltes så myk på evigheter. Den føltes så fuktet og myk. Anonymous poster hash: 33492...10f Så bra at huden føles bedre! Jeg kan ikke se hvorfor yoghurt skal være noe verre å bruke enn alle de andre ansiktsmaskene som lages med ennå mer stoffer og produkter slengt oppi. Det er jo naturlige igredienser i yoghurten som vi vet vi tåler, såfremt vi ikke er allergisk mot noe. Men hver dag tror jeg kanskje er litt overkill. Hva med 2-3 ganger i uka? 1
Miss-Grey Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 Jeg har liggende en pakke probiotika, og lurte litt på hvordan jeg skulle bli kvitt den. Nå spørs det om jeg må gå til innkjøp av en pakke til etterhvert. Masken var jo kjempebra! Huden min gløder fortsatt, og det er sikkert to døgn siden jeg prøvde den ut. Anbefaler den gjerne til alle andre som skulle ha probiotika liggende. Tror ikke man nødvendigvis trenger å bruke gresk yoghurt heller, youghurt naturell og rømme fungerer sikkert også fint. Noen flere som har prøvd og ble fornøyd? 1
Version 2.0 Skrevet 6. september 2013 Forfatter #17 Skrevet 6. september 2013 Jeg skal prøve den ikveld. Blir spennende! Har tyrkisk yoghurt klar. Mangler bare probiotika! :D Rømme ville jeg ikke benyttet selv, da det jo er masse smør og langt mere fett! Vet ikke om det er helt bra. Men alle slag naturell yoghurt uten sukker og dritt, funker nok supert ja
Gjest Gresshoppesang Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 Nå har jeg også testet. Funket ikke en millimeter på meg. Huden er like blank og fin.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Hva slags probiotika er det snakk om, feks idoform eller? Anonymous poster hash: cd793...f40
Version 2.0 Skrevet 9. september 2013 Forfatter #20 Skrevet 9. september 2013 Da har jeg også prøvd den. Huden er akkurat den samme som før, men tenker å prøve den noen ganger til. Er jo ikke sikkert at kun en gang gjør den store forskjellen. Den gjorde iallefall ikke huden verre, og det er ikke ofte jeg kan si om ansiktsmasker. Nesten samtlige masker jeg har prøvd har gjort huden min tørrere, kløende eller rød/kvisete. Det er f.eks slike kapsler @AB: http://www.apotek1.no/produkter/nycopro-biotika-kapsler-40-stk-914339p Bakteriene kalles Lactobacillus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå