Version 2.0 Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg er veldig nøye med å velge hva jeg vil vise offentlig og hva jeg kun vil dele med vennene mine. Jeg har jevnlig sjekka "Vis som" der man kan se hvordan siden ser ut offentlig, og det har vært greit helt til nå. Nå vises absolutt ALLE bildene mine selv om jeg ikke har huket av på at de skal vises offentlig. Noen som vet hvorfor og hvordan jeg får fiksa dette?
skyflakes Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 På i noen albumber må man huke av hvert eneste bilde som ikke offentlig. Men på de fleste album kan du gå inn, så er det et ikon nederst til høyre rundt selve "albumet". Der kan du vel huke av for offentlig, venner, egendefinerte lister etc?
Version 2.0 Skrevet 3. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2013 Skal forsøke. Men jeg mener jeg har gjort dette, og at det likevel ikke hjelper. Men skal gjøre det en gang til
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Er du fin? Kan du linke til profilen din? Anonymous poster hash: 64736...bca
Version 2.0 Skrevet 3. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2013 Er du fin? Kan du linke til profilen din? Anonymous poster hash: 64736...bca Hoho! Jeg er fin, men jeg er ikke dum! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå