Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
30. plass' date= over så side 1. Mye lettere å finne meg selv nå. :ler:

Helt enig... :sjarmor: - men det er mye vanskeligere å klatre oppover på den siden.. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, der er jo alle vi aktive. Så jeg har innsett at jeg nok ikke kommer så høyt på den lista.

Burde jeg bekymre meg for at jeg er den eneste på førstesiden (faktisk den eneste blandt de 75 med fleste innlegg) som ble medlem i år? :klø: :oops:

Skrevet

Velkommen skal du være Arkana... Jeg begynner å nærme meg resignasjon nå, men om ei uke er det ferie og tre ukers avvenning fra KG :ler:

Skrevet
Velkommen skal du være Arkana... Jeg begynner å nærme meg resignasjon nå' date=' men om ei uke er det ferie og tre ukers avvenning fra KG :ler:[/quote']

.. med stooor fare for abstinenser... :ler:

Skrevet

Nææhæi så *trassig*

:o :tunge1: (kanskje litt...)

Skrevet

Har ferie snart jeg også, men bortsett fra en uke i utlandet er jeg jo her hjemme, med PC'en tilgjengelig. Et liv som KG-avhengig er hardt. :ler:

Skrevet

Hjemme er det heldigvis så utrolig mye å gjøre at jeg ikke kommer til å få vært noe særlig på KG - og jeg har bestilt vakkert vær til ferien min

Skrevet

.. mao.. kan vi vente oss en uke til med dårlig vær da :wink: . siden det ikke blir bra før du tar ferie,,,

Skrevet
.. mao.. kan vi vente oss en uke til med dårlig vær da :wink: . siden det ikke blir bra før du tar ferie' date=',,[/quote']

Japp - faktisk er det meldt et heftig høytrykk fra slutten av neste uke. Jeg er lur på ferie serru.. :wink:

Skrevet

Jeg også. Det fryder meg litt at alt drittværet kommer nå (i alle andres ferie :sjarmor:), mens det selvsagt blir strålende sol og varmt når vi har ferie. I fjor hadde vi tidlig ferie, i juni. Det var varmt og godt da, men jeg er glad vi valgte ferie i slutten av juli/august i år. Ikke bare pga været, men det er så surt å komme på jobb etter ferien og så drar alle andre på ferie. Nå er det vi som kan stikke av mens de andre sitter igjen. :tunge1:

Skrevet

Jepp - dette er akkurat like tilfredsstillende som å drøye å spise opp godteriet når jeg var liten og fetter'n min spiste alt sitt fort... så når han var ferdig spiste jeg mitt sakte, men han så på :sjarmor:

Skrevet

:hoho: Det gjør jeg enda! Samboeren min er alltid så lynrask med å spise opp snop og slikt, mens jeg gjerne vil nyte det og ta min tid. Så han spiser opp en plate sjokolade på 5 minutter, og så sitter jeg der resten av kvelden og koser meg med min. :sjarmor:

Skrevet

Mmmmm.. det er godt å være sadist :sjarmor:

Skrevet

.. ja .. men det kan jo også gå som da jeg var liten .. og søsteren min spiste alt snopet fort .. og jeg sparte og sparte... og så begynte hun terroren :evil:

.. Du blir sååå syk om du spiser det nå.. Er du ikke litt kvalm nå ... sikker på at du ikke må kaste opp?? - du ser litt kvalm ut.. osv.... og etter en stund klarte hun å lure fra meg nesten alt.. :(

(Men jeg lærte jo noe da... er ikke så lettlurt lenger :sjarmor: )

Skrevet
.. ja .. men det kan jo også gå som da jeg var liten .. og søsteren min spiste alt snopet fort .. og jeg sparte og sparte... og så begynte hun terroren :evil:

.. Du blir sååå syk om du spiser det nå.. Er du ikke litt kvalm nå ... sikker på at du ikke må kaste opp?? - du ser litt kvalm ut.. osv.... og etter en stund klarte hun å lure fra meg nesten alt.. :(

(Men jeg lærte jo noe da... er ikke så lettlurt lenger :sjarmor: )

Så lettlurt har jeg aldri vært - men det hendte at jeg ble tvunget til å dele mitt godteri ettersom det var tomt hos minstemann - DA ble jeg sinna da...

Snakker om urettferdig - jeg skulle vel ikke streffes fordi jeg klarte å spare :-? :wink:

Skrevet

Fortsatt 15 plass.. (enda så mange innlegg det har blitt de siste dagene) :wink:

Skrevet

:o For disse siste sidene viste jo mye om hvor langt nede/oppe noen var på listen... :hoho: Men mye mer underholdende å lese... Jeg vil oppover jeg!!!! :evil: Men det skjer jo ingenting jo!!

Snart, snart er jeg på side 3 i alle fall. Må bare skrive noen og 30 innlegg til...

*svett*

Hvorfor leker ingen med meg på snikk-snakk da??? :-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...