Gå til innhold

Klessorteringssystem (skitne klær)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på jakt etter et nytt system for å sortere skittenklær.

Hadde sett for meg ca 5 kurver/poser e.l. å sortere klærne i. Vi har en benkeplate på vaskerommet, og vi ønsker et system som passer inn under denne.

Så det jeg lurer på, er om det finnes noe slikt system? - gjerne et som går på skinner, slik at man kan dra frem alle kurvene/posene når jeg skal sortere, og som jeg bare kan dytte inn igjen når jeg er ferdig.

Vi ønsker helst kurver/poser som er like høye og dype som benkeplaten, og ca 50 cm brede (kan også være bredere).

Håper noen forstår hva jeg mener, og har tips å komme med :)

Kom gjerne med andre forslag og lure tips hvis du ønsker!

Anonymous poster hash: d74ed...c5e
Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Vi sorterer i mørkt og lyst i to romslege korger. I tillegg legg eg all finvask i vaskeposar. Dei ligg oppi mørkt- og lyst-korgene, men vert sortert ut når det vert sett på mørk vask, til dømes. Så viss eg skulle ønske meg noko måtte det vere ei finvask-korg, men det har ikkje vi plass til.

Skrevet

Sjekk ikea sin Algot-serie.

Ikea har også noen andre geniale bokser til skittentøy som jeg ikke finner i farten. de finnes i ulike høyde men er ganske romslige, og de har lokk som er flatt oppå også skråner ned foran, slik at man bare kan vippe opp denne delen av lokket uten å ta av hele lokket. det gjør at de også lett kan stables, for da åpner man bare "frontluka"

Anonymous poster hash: 48254...ddf
Skrevet

Vi har disse stativene fra IKEA:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10177630/

med disse plastkurvene:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60177604/

Plastkurven fås i forskjellige størrelser, så du kan kombinere som du ønsker. På håndtaket på plastkurvene har jeg skrevet med sprittusj hva slags vask som skal ligge der. Superpraktisk: bare å kjippe ut kurven når den er full, og tømme hele innholdet i vaskemaskinen. :tommelsmil:

Anonymous poster hash: 38fcc...0ba
Skrevet

Sjekk ikea sin Algot-serie. Ikea har også noen andre geniale bokser til skittentøy som jeg ikke finner i farten. de finnes i ulike høyde men er ganske romslige, og de har lokk som er flatt oppå også skråner ned foran, slik at man bare kan vippe opp denne delen av lokket uten å ta av hele lokket. det gjør at de også lett kan stables, for da åpner man bare "frontluka" Anonymous poster hash: 48254...ddf

Disse finner man under kildesortering, oppbevaring.. :) kjempesmarte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...