Gå til innhold

Clinique makeup - hvor kjøpe billigst på nett?

Milda

Anbefalte innlegg

Overskriften sier sitt. Jeg har kjøpt på Strawberrynet, noen som vet om andre sider, gjerne norske, hvor man får kjøpt Clinique makeup? Et sted der de har alle fargene, og ikke bare en brøkdel slik det er i butikk.. Takker for tips :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefale å ikke bestille fra strawberrynet.com. Mange sier det er en kjempebra sider med ekte varer og det er det helt sikkert, men det er også mange som har fått falske varer derifra.. Så det er kanskje ikke så lurt å bestille derifra. De som driver denne siden holder til i Hongkong og da tenker man allerede sitt ettersom det for det meste er asiatiske annonser på ebay som selger falsk mac og bobbi brown-sminke og da særlig kinesiske personer. Jeg vil anbefale å bruke allcosmeticswholesale.com som ofte har salg på kosmetikk. Mye der er så billig at man tror det er for godt til å være sant, men det er en grunn til at denn er så billig.. husker ikke helt hva det var, men søk litt på det! Tror det var at de bare får inn det som er igjen fra diverse lagrer eller noe. Cherryculture.com er også ganske bra.
Håper dette ble til noe hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de selger Clinique på cherryculture.com. Hvis du vil ha norsk nettbutikk, så selger de Clinique på kicks.no. Men det er vel samme prisene som i butikk. Skal du ha det billig, så må du nesten ty til eBay, Strawberrynet, allcosmeticswholesale og lignende "fabrikkutsalg". Det er ikke noe garanti for at du får ekte/ferske varer, men vil du ha det, så må du nesten betale full norsk pris. Vi får mase på FeelUnique om at de må ta inn Clinique :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare advare mot Strawberrynet. Handlet der én gang, og litt etter ble kontoen min tappet. (Banken klarte heldigvis å ordne opp, men dumt å ta sjansen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...