AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Når jeg var på ferie i sommer hadde kjæresten min vært på fest. Han pleier aldri å drikke mye, men gjorde det den kvelden. Han endte opp med å danse ganske tett med en jente, noe som ikke trenger å være et problem, men litt tidligere hadde han sagt at han absolutt ikke syntes det var greit at jeg danset alene med en annen gutt. Når han hadde gått og lagt seg hadde en jente kommet inn på rommet hans sammen med et par andre. Etter de som kom inn på rommet hadde pratet en stund, la denne jenta seg i senga med kjæresten min. Han hadde noen ganger og visste at hun lå der, men hadde bare snudd seg vekk. Vil bare legge til at han har en veldig smal dobbeltseng. Senere hadde han merket/våknet av at han hånda der nede på henne, noe jeg synes er så ekkelt å tenke på. Etter festen stilte jeg han en del spørsmål, og endte opp med å unnskylde for at jeg var så granskende og at jeg visste at han ikke hadde gjort noe galt. Allikevel sa han det ikke til meg, måtte grave lenge først. Hele saken sårer meg veldig, selv om det er en veldig liten sak i forhold til andre ting, så klarer jeg ikke å la være å tenke på det. Anonymous poster hash: c73bd...e0f
Gjest celine Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Så han tilbrakte natten i samme seng som ei annen jente, uten å be henne om å stikke - og så må du unnskylde deg fordi du er "granskende"? Høres ikke ut som et sunt forhold... 2
HenrietteL Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Så han tilbrakte natten i samme seng som ei annen jente, uten å be henne om å stikke - og så må du unnskylde deg fordi du er "granskende"? Høres ikke ut som et sunt forhold... Før han fortalte meg alt som hadde skjedd, så gransket jeg en god del. Vet egentlig ikke helt hvorfor, for jeg trodde jo ikke at han hadde gjort noe. Det jeg mener er at han hadde muligheten til å fortelle alt da, men måtte granske enda mer før det kom frem.
Gjest celine Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Før han fortalte meg alt som hadde skjedd, så gransket jeg en god del. Vet egentlig ikke helt hvorfor, for jeg trodde jo ikke at han hadde gjort noe. Det jeg mener er at han hadde muligheten til å fortelle alt da, men måtte granske enda mer før det kom frem. Vel, jeg mener i alle fall at det er noe grunnleggende feil hvis han har sovet i samme seng som en annen jente, latt være å "jage" henne bort, og ikke forteller sånt FØR du har begynt å dukke ned i materien for å finne det ut.. Syns du fortjener bedre! 2
Miauuu Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Han forteller deg neppe sannheten, just sayin'.Hvis han hadde respektert deg, hadde han bedt jenta om å legge seg et annet sted. Han har faktisk gjort noe galt. 1
Gjest Elseby13 Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Hovedinnlegget ser ut som en tilfeldig episode av Paradise hotell..
jita Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 (endret) Hvordan vet du at han ikke har vært utro, og funnet på verdens dårligste unnskyldning etterpå for å få deg til å slutte å mase? Da gir det jo mening at han er så sint på deg fordi du graver i historien hans , for han er vel redd for å bli avslørt. Ellers så er det faktisk ikke vanlig å danse tett med ei dame og la henne sove i senga hans etterpå. Du kan jo spørre hva han hadde sagt om du gjorde det samme. Endret 3. september 2013 av jita
Peculiar Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 min samboer hadde først fått gjennomgått noe så sinnsykt, og så hadde han måtte flyttet ut. Jeg hadde aldri klart å komme over at han hadde latt en jente sove med han og så våknet med hånden hans på henne.. Danset tett, kunne jeg kommet over, noe mer? nei. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Tusen takk for svar fra alle. Jeg vet med sikkerhet at ingenting mer enn dette skjedde. Fikk i tillegg se på samtalen han hadde med denne jenta på facebook, mens han stilte alle spørsmålene jeg lurte på. Jeg vet han angrer veldig, og i tillegg så hadde dette vært en ting jeg aldri hadde funnet ut av om han ikke hadde fortalt meg det selv, vi hadde nemlig ingen felles venner på festen. Synes absolutt det er veldig ille, men etter å ha vurdert det nøye har jeg bestemt meg for at jeg vil fortsette å være sammen med han. Han har vist meg hvor mye han angrer, og han vet selv at han gjorde en feil. Det jeg hovedsaklig trenger hjelp med er hvordan jeg skal komme meg over det. Har nødt til det når vi skal fortsette forholdet. Merker alt kan være bra i et sekund, så plutselig kommer jeg på det som har skjedd og merker jeg blir så forferdelig sint på han. Anonymous poster hash: c73bd...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå