AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Det startet i tenårene da jeg fikk en del hudormer rundt nesen og på haken, og jeg greide aldri å la være å pirke og klemme på disse. De siste årene har jeg vært flinkere, men siden i sommer har jeg omtrent ikke klemt. All klemmingen har forårsaket rød hud rundt nesen og på haken, og jeg må alltid dekke det til med sminke :/ Noen tips til hvordan det kan bli bedre? Dette plager meg sånn!:/ Anonymous poster hash: 095f6...206
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Kjøp rensemaske og bruk 2 ganger i uken.
Eliineh Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Du trenger gode produkter for sensitiv hud. Anbefaler deg "Avene" det finner du på apoteket. holder med en enkel rens og en lett dagkrem. Fra merket La roche posay (LRP) har de også en bra concealer med en lys grønn farge ( grønn nøytraliserer rødt og gjør at det blir mye mindre synlig. ( Denne sminken er også godt egnet for veldig sensitiv hud ) Håper du finner hjelp i svaret mitt! og håper huden din blir bedre.. Jobber nemlig på apotek og er hudansvarlig der )
Natte Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Du må först finne ut hvilken hudtype du har, men jeg regner med at du har fet hud, ettersom du sier du er plaget av hudormer. Du må ikke ha fet hud, men er kanskje mest sannsynlig, så du må få sjekket dette för du kjöper produkter Fet hud og törr hud reagerer forskjellig på ulike produkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå