Gjest busterox Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Lurer på om det er noen andre her som har erfaringer med TOS? Har hatt det i over 14 måneder, men fikk ikke diagnosen før forrige uke. Var ikke helt forberedt på dette, i og med at jeg ikke har vært i noen ulykker eller lignende. Er veldig nervøs for om jeg kommer til å lide med dette lenge/resten av livet? Er 17 år og merker at dette ødelegger ekstremt for meg. Jeg mister det sosiale fordi jeg orker ikke å være med folk når jeg har så vondt, og om jeg tar smertestillende for det, blir formen min dårlig. Jeg klarer ikke å delta skikkelig på skolen, går på medier og kommunikasjon som vil si masse digitalt, og jeg sliter med å skrive på data, holde et kamera osv. Hadde også fast jobb i klesbutikk som jeg har måttet slutte i nå, noe som betyr ingen inntekt. Bodde på hybel og trivdes der, men måtte flytte hjem pga dette, klarte ikke å lage mat selv en gang. Har prøvd fysioterapi som ikke har hatt noe resultat. Har vært på utredning på Haugesund sykehus, men ingen har operert dette før her. Skal nå videre til Haukeland på utredning og muligens operasjon med å fjerne det første ribbeinet. Vil gjerne høre deres erfaringer med TOS, evt fysioterapi/operasjon/annet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå