Gjest Dazed Skrevet 25. april 2004 #1 Skrevet 25. april 2004 noen som har tips til bra deo som man ikke klør av? har nå plutselig begynt å klø noe sinnssykt, så må prøve en ny deo.
Gjest Seleena Skrevet 25. april 2004 #2 Skrevet 25. april 2004 Biotherm er vist veldig bra! Om ikkje den funkar så spør på apoteket etter ein duftfri for sar hud!
Gjest Cuddly Skrevet 25. april 2004 #4 Skrevet 25. april 2004 Bruker Cosmica uten parfyme, for sensitiv hud. Har brukt den i ca 2 uker nå, og det eneste som er dumt er at jeg ikke har prøvd den før! Så deilig med noe som funker skikkelig, men ikke lukter noenting... syns det er nok at bodyloyion og parfymen lukter!
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #5 Skrevet 25. april 2004 Jeg har nettopp begynt å bruke roll-on fra Vichy. Den jeg bruker er for svært sensitiv hud tror jeg. Det lukter ingenting av den, og fungerer bra! Det er den med hvit kork ( den med grønn/blå kork lukter det mann av)
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #6 Skrevet 25. april 2004 Jeg har nettopp begynt å bruke roll-on fra Vichy. Den jeg bruker er for svært sensitiv hud tror jeg. Det lukter ingenting av den, og fungerer bra! Det er den med hvit kork ( den med grønn/blå kork lukter det mann av) Ingenting som i _ingenting_? Det verste som finnes er deo som lukter blomster eller noe syntetisk. Jeg har brukt Cosmica til nå, og den er helt grei.
Gjest Lilleulv Skrevet 25. april 2004 #7 Skrevet 25. april 2004 Jeg bruker vaseline intensive care cooling jeg. liker den best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå