Gå til innhold

Hjelpe meg med annen blondfarge? {bilde}

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! :blomst:

Jeg lurte på om noen her ville hjulpet meg med hårfargen min?

Jeg har kalde toner i huden og isblå øyne, så fargen jeg har nå passer ikke helt.

Jeg vil fortsatt holde meg blond, men uten å bli særlig lysere, kun kaldere. Hva slags farge må jeg ta? Helst noe enkelt som kan gjøres hjemme.

Slik ser håret mitt ut: http://tinypic.com/r/2qavf38/5

Anonymous poster hash: dae6a...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se etter en rosa boks. Loreal pearl gloss trooooor jeg den heter. En farge som heter noe med "Ice" den gjør fargen kald og fin!

Anonymous poster hash: db4fc...68c

Skrevet

Sølvshampo gjør blondfargen kaldere, om det kun er det du er ute etter. :) Liker spesielt godt den fra loreal. Obs! ikke sitt lenge av gangen med den, da får håret lillaskjær. :P

Anonymous poster hash: 7d3e2...606

Skrevet

Takk :)

Gjør "ice" håret lysere?

Sølvshampoo har jeg prøvd, det hjalp bare på stripene og gjorde at det mørkere/honningblonde håret bare så blass ut

Anonymous poster hash: fcb6d...0f2

Skrevet

Jeg vil anbefale glansvask i alle fall. Det går dessverre ikke an å få håret permanent kaldere, de blå pigmentene går raskt ut. Det beste er selvsagt sølvsjampo, synd den ikke fungerer for deg :(

Skrevet

Hei hei! :blomst:

Jeg lurte på om noen her ville hjulpet meg med hårfargen min?

Jeg har kalde toner i huden og isblå øyne, så fargen jeg har nå passer ikke helt.

Jeg vil fortsatt holde meg blond, men uten å bli særlig lysere, kun kaldere. Hva slags farge må jeg ta? Helst noe enkelt som kan gjøres hjemme.

Slik ser håret mitt ut: http://tinypic.com/r/2qavf38/5

Anonymous poster hash: dae6a...785

jeg har fikset slikt hår med l'oreal casting creme gloss nr 910. Veldig lys(!), lysere enn på boksen, og kald. og ikke mye bleking i den

Anonymous poster hash: 47b5f...8fd

Skrevet

Jeg lurer på det samme som ts. Noen som kan linke til de forskjellige produktene dere anbefaler slik at jeg vet hva jeg skal se etter i butikken?

Anonymous poster hash: e7461...a1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...