AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Skal dit på ultralyd i morgen tidlig og lurer på om noen har vært der nylig og aner om det er helt grusomt å finne parkering? Må kjøre, siden jeg skal innom barnehagen med storesøster først.Anonymous poster hash: ca315...a9a
ViljaH Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Kan være lurt å skrive hvilket sykehus kanskje? Jeg bare tenker høyt her...
Silfen Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Dersom det er Haukeland så kan det være vanskelig, kommer rett og slett helt an på. Men det er ikke så langt å gå fra hovedbygget og parkeringen der.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Vi parkerte rett over veien for kk, er betalingparkering. Det er parkeringsplass for hotellet og gamle hovedbygningen, ikke mange plasser ledig, men heller ikke helt umulig Hvis ikke så er det ikke så langt å gå fra parkering ved sentralblokken Anonymous poster hash: ca910...18e
Emas Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Muligens litt seint for deg no, men i Klaus Hansens vei, like ved kk er der nokre få gratis plassar
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Betyr ikke KK kvinneklinikken? Er flere kvinneklinikker her i landet Lykke til på ul!Anonymous poster hash: ddfb1...868
Silfen Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Det er flere kvinneklinikker, men jeg hører ikke om så mange andre som går under KK i det daglige, slik det gjør på Haukeland. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Haha off vimsete meg, mente KK haukeland ja! Tusen takk for svar, godt å høre det ikke er umulig! Får regne litt ekstra tid kanskje. Hvor langt er det evt å gå fra hovedbygget (har bekkenløsning). Ultralyden er i morgen, spent! TsAnonymous poster hash: ca315...a9a
Silfen Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Det er kanskje et par hundre meter om du går ute. Men det er gode sjanser for parkering på KK altså. Vi har aldri ikke fått plass, men det har gjerne vært slik at det er to plasser ledig.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Jeg bor i andre enden av landet og har aldri hørt at KK betyr haukeland. Så det er ingen selvfølge at alle vet det men greit at du surra TS, alle kan gjøre det.Anonymous poster hash: ddfb1...868 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #11 Skrevet 3. september 2013 Tusen takk for hjelpen Anonymous poster hash: ca315...a9a
Emas Skrevet 3. september 2013 #12 Skrevet 3. september 2013 Vi heller hadde aldri problem med parkering, men det kan vere lurt å beregne ekstra god tid, sidan det ikkje er flust med plassar der Lykke til i morgon, ul er veldig spennande!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Beregnet litt ekstra tid, men det var ingen problem å finne plass i dag, i alle fall 3-4 ledige plasser når vi kom, tidlig om morgenen vel å merke, det var fullt da vi dro Takk for hjelpen, og lykkeønskningene, ultralyden gikk kjempefint <3 TsAnonymous poster hash: ca315...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå