Gå til innhold

Minigris

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker å gå til anskaffelse av minigris neste vår!!!! :hoppe: Har dyrehårsallergi, så jeg "helgarderer" meg og tar en allergitest før jeg går videre med planene.

Er helt vill jeg, har lest masse på nettet og greier! :ler: I motsetning til Veslo ser jeg ingen grunn til at grisen skal være no mer grisete enn ei bikkje eller en katt. Tvert i mot faktisk. Men selvfølgelig kommer det an på hva man forventer av og godtar fra dyret. Alt må læres!

Ellers fóres den to ganger om dagen, og kan fint være hjemme alene når familien er på arbeid. (tilvennes som unge selvfølgelig). Den må luftes en gang daglig ihvertfall, og bør absolutt helst ha tilgang til et uteareal, hvor den får utløp for grise-behovene sine; grave litt i jorda, og gjøre sånt som griser gjør!

Har også lest at kastrerte råner er anbefalt som innegriser, på grunn av humørsyke hos purker med løpetid.

Fine minigris-linker er: www.minigrisen.com

www.minigris.no

www.geocities.com/venndela/sia.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la Flaca; så spennende! Hold oss oppdatert om hvordan det går når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la Flaca; så spennende! Hold oss oppdatert om hvordan det går når den tid kommer!

:P Det skal jeg! Men det blir jo ei stund til da. Foreløpig prøver jeg å finne noen som kan utføre allergitest på gris... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...