Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr jeg har rotet litt med. Han ville fortsette å møtes edru for å bli kjent som venner å ha sex. Vi har møttes en gang og hadde en alvorsprat idag. (Han ville det da..) Der han sier at han gjerne vil møtes som venner å gjøre ting, og ha sex også gjerne. Men han har ikke følelser for meg og går ikke inn i dette med tanke på kjærester. Han sier at han vet jo ikke om han kan få følelser etterhvert, men har det ikke nå.. Han sier og han ikke er typen som får følelser fort.

Jeg liker han..

Backe ut eller gi det en sjanse?

Anonymous poster hash: f6816...7a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt en fyr jeg har rotet litt med. Han ville fortsette å møtes edru for å bli kjent som venner å ha sex. Vi har møttes en gang og hadde en alvorsprat idag. (Han ville det da..) Der han sier at han gjerne vil møtes som venner å gjøre ting, og ha sex også gjerne. Men han har ikke følelser for meg og går ikke inn i dette med tanke på kjærester. Han sier at han vet jo ikke om han kan få følelser etterhvert, men har det ikke nå.. Han sier og han ikke er typen som får følelser fort.

Jeg liker han..

Backe ut eller gi det en sjanse?

Han kan være en Player. Det han sier er typisk for hva andre har fortalt om Playere som de har erfaring med.

Skrevet

Player? Nei, synes han høres ærlig ut og at ts vet hva slags utgangspunkt "forholdet" har.

Skrevet

Han er ikke det og han har ingen andre..

Skrevet

Han er en kompis av en kompis av meg, derfor vet jeg han snakket sant.. Han har lovet meg å fortelle om han møter noen andre og ønsker ærlighet rundt alt.

Gjest pilldorf
Skrevet

Hva er problemet?

Hvis du hadde vært interessert, hadde du ikke stoppet opp og lurt på " skal / skal ikke .." ?

Skrevet

Jeg er interessert men han er jo det ikke da på den måten og er slett ikke sikkert han blir det heller..

Skrevet

Spørsmålet du må stille deg selv er: "Vil jeg ha en fuck friend?"

Her risikerer du å bli såra.

Men all creds til ham som er såpass ærlig med deg. Du vet nå hva du går til i alle fall.

• Liker 1
Gjest pilldorf
Skrevet

Det er en risiko man alltid tar, hvis man liker noen.

Om hvorvidt det er en sannsynlighet for at han bare vil ha en pulevenn, en kjæreste, eller hva enn, er det bare en måte å finne ut av forsåvidt.

Og det er ikke ved å sitte å lure på alt annet rundt.

Skrevet

Høres ikke ut som dere er ute etter det samme, og du er den som vil tape og bli såra. Back ut.

Anonymous poster hash: 07379...238
  • Liker 2
Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

Høres ikke ut som dere er ute etter det samme, og du er den som vil tape og bli såra. Back ut.

Du er flink til å gi råd, men du gir jo alltid det samme rådet ?

Og det må det jo nesten være en grunn for da. Har du dårlig erfaringer selv med menn ?

Endret av pilldorf
Skrevet

Gå videre du!

Anonymous poster hash: 12f39...4f3
Skrevet

Gå videre du!

Anonymous poster hash: 12f39...4f3

Hehe. Det er nok planen, tror du ikke?

Kanskje ikke slik du forestiller deg, men slik går det jo når er er egoistisk og kun ser det en ønsker å se.

Anonymous poster hash: 74336...574

Skrevet

Du er flink til å gi råd, men du gir jo alltid det samme rådet ?

Og det må det jo nesten være en grunn for da. Har du dårlig erfaringer selv med menn ?

Hva mener du? Tror du AnonymBruker er samme person hver gang? :fnise:

Mannen har jo allerede sagt at han ikke er interessert i henne som en kjæreste fordi han ikke har følelser. Så det beste han kan tilby er at de er pulevenner. Når hun da har følelser ligger det an til at hun blir såra. Easy as that.

Kudos til han for at han er ærlig.

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Tror du AnonymBruker er samme person hver gang? :fnise: Mannen har jo allerede sagt at han ikke er interessert i henne som en kjæreste fordi han ikke har følelser. Så det beste han kan tilby er at de er pulevenner. Når hun da har følelser ligger det an til at hun blir såra. Easy as that. Kudos til han for at han er ærlig. Anonymous poster hash: 07379...238

Tja. Man merker fort på innholdet hvem det er som skriver.

Og kudos for ærlighet? Virkelig..? Siden når begynte du å tenke sånn da?

Skrevet

Han har ikke følelser nå. Men vi har bare møttes tre ganger, 2 i fylla og en edru.. Skal vel litt mere til for å få følelser skal det ikke..?

Men ja, han er per nå ute etter bare vennskap!

Gjest pilldorf
Skrevet

Kanskje han er slitt skeptisk til henne foreløpig fordi han ser hvordan henne driver på,

og derfor er usikker på om hvorvidt det er smart å involvere seg med henne.

Og således forteller at det kun er et vennskap som foreløpig er ønskelig.

Skrevet

Hvordan jeg driver på?? Jeg er ei ordentlig jente og det vet han.. Fester en del å sånt da, men ikke noe tull. Han er nok skeptisk for jeg har tatt en del kontakt og han er redd jeg legger mere i det enn det som er nå..Men er han som har ville møttes og bedt om det, ikke jeg!

Skrevet

Tja. Man merker fort på innholdet hvem det er som skriver.

Og kudos for ærlighet? Virkelig..? Siden når begynte du å tenke sånn da?

Hæh? Du aner ikke hvem jeg er. Jeg har vært gift i 15 år (vært medlem her i over 10)og skriver veldig sjelden her inne, så nå bommer du kraftig.

Hvis du greier å ta vare på hjertet ditt, ts, kan du jo ta det litt som det kommer? Men vær forberedt på å trekke deg hvis det blir for vanskelig. Har selv stått på den andre siden og vært den som ikke kunne besvare følelsene. Var ikke noe hyggelig det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...