AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Traff en gammel barndomskompis i helgen og vi har hatt sex. Han har vært hos meg to ganger. Vi snakker bra, men jeg kjenner at jeg begynner å få følelser... jeg liker han. Bør jeg spørre han hva han vil? Han er så innmari deilig Anonymous poster hash: c569f...39d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 noen andre? det er jo så flaut å spørre han hvis han ikke har følelser for meg Anonymous poster hash: c569f...39d
Gjest Wei Wei Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Det er ikke garantert at han har følelser for deg så tidlige. Prøv å møtes oftere og bruke tid utenom sengen også. Etter noen uker/måneder kan du spørre.
Gjest Riskjeks Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Det er ikke garantert at han har følelser for deg så tidlige. Prøv å møtes oftere og bruke tid utenom sengen også. Etter noen uker/måneder kan du spørre. Herregud, det må du ikke finne på TS. Snakk om oppskrift på kjærlighetssorg. Klart det er vanlig ikke å ha følelser for noen etter så kort tid, men det er i det minste greit å forhøre seg om hvorvidt han er interessert i et seriøst forhold eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Herregud, det må du ikke finne på TS. Snakk om oppskrift på kjærlighetssorg. Klart det er vanlig ikke å ha følelser for noen etter så kort tid, men det er i det minste greit å forhøre seg om hvorvidt han er interessert i et seriøst forhold eller ikke. Så jeg bør ikke spørre før det har gått noen måneder? uker? Anonymous poster hash: c569f...39d
Gjest Riskjeks Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Så jeg bør ikke spørre før det har gått noen måneder? uker? Anonymous poster hash: c569f...39d Du bør spørre ham nå - hva han er ute etter. Ønsker han seg kjæreste, eller bare litt "moro"? Så vet du hvor han står. Friker han ut pga et sånt spørsmål, er det for så vidt et svar det også Lykke til! Og andre jenter - slutt å vær så defensive og feige! Å vente i månedsvis med å spørre hva den andre ønsker... Sukk. Prater ikke folk sammen lenger eller? 2
Gjest pilldorf Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Du bør spørre ham nå - hva han er ute etter. Ønsker han seg kjæreste, eller bare litt "moro"? Så vet du hvor han står. Friker han ut pga et sånt spørsmål, er det for så vidt et svar det også Lykke til! Og andre jenter - slutt å vær så defensive og feige! Å vente i månedsvis med å spørre hva den andre ønsker... Sukk. Prater ikke folk sammen lenger eller? Ett retorisk spørsmål det der antar jeg?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. september 2013 #11 Skrevet 3. september 2013 Du bør spørre ham nå - hva han er ute etter. Ønsker han seg kjæreste, eller bare litt "moro"? Så vet du hvor han står. Friker han ut pga et sånt spørsmål, er det for så vidt et svar det også Lykke til! Og andre jenter - slutt å vær så defensive og feige! Å vente i månedsvis med å spørre hva den andre ønsker... Sukk. Prater ikke folk sammen lenger eller? En ting jeg har merket meg er at jo flere måter vi har å kommunisere på, tlf, sms, facebook, twitter, snapchat og gudene vet hva, jo mindre kommuniserer vi. Folk tør jo ikke å snakke ordentlig sammen lenger. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2013 #12 Skrevet 3. september 2013 Hvordan oppfører han seg mot deg da ts? Om. Han feks nettopp har blitt singel så er du kanskje bare en rebound
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #13 Skrevet 3. september 2013 Hvordan oppfører han seg mot deg da ts? Om. Han feks nettopp har blitt singel så er du kanskje bare en rebound Han er veldig søt. Men også litt sjenert.. er jeg som har tatt mest kontakt, bør jeg vente til han tar kontakt nå da? Vi hadde en fantastisk kveld igår. Anonymous poster hash: c569f...39d
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2013 #14 Skrevet 3. september 2013 Han er veldig søt. Men også litt sjenert.. er jeg som har tatt mest kontakt, bør jeg vente til han tar kontakt nå da? Vi hadde en fantastisk kveld igår. Anonymous poster hash: c569f...39d Så du er en rebound altså
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2013 #15 Skrevet 3. september 2013 Send han en mld du og hør om han vil treffes igjen? Gamle er dere forresten?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #16 Skrevet 3. september 2013 Så du er en rebound altså Hæ? Anonymous poster hash: c569f...39d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #17 Skrevet 3. september 2013 Send han en mld du og hør om han vil treffes igjen? Gamle er dere forresten? 24 begge to Anonymous poster hash: c569f...39d
Gjest Riskjeks Skrevet 3. september 2013 #18 Skrevet 3. september 2013 Ett retorisk spørsmål det der antar jeg? Ikke nødvendigvis... Jeg synes det er merkelig å ha et seksuelt/romatisk forhold til en person i potensielt flere måneder før man spør den andre hva han/hun ønsker seg... Man kan jo risikere at den ene trodde man hadde et seriøst kjæresteforhold mens den andre trodde man var "pulekompiser". Jeg synes i alle fall sånt er greit å finne utav etter noen få møter, fordi jeg ikke ønsker å misforstå eller bli misforstått. For begge parters skyld. Og jeg er ikke eldgammel altså, bare noen få år eldre enn TS
Gjest pilldorf Skrevet 3. september 2013 #19 Skrevet 3. september 2013 Ikke nødvendigvis... Jeg synes det er merkelig å ha et seksuelt/romatisk forhold til en person i potensielt flere måneder før man spør den andre hva han/hun ønsker seg... Man kan jo risikere at den ene trodde man hadde et seriøst kjæresteforhold mens den andre trodde man var "pulekompiser". Jeg synes i alle fall sånt er greit å finne utav etter noen få møter, fordi jeg ikke ønsker å misforstå eller bli misforstått. For begge parters skyld. Og jeg er ikke eldgammel altså, bare noen få år eldre enn TS Hehe. Joda, jeg er enig jeg altså. Klart man burde snakke om slikt helst før man sitter i gang, med hva enn. Og jeg tenkte litt mer sånn generelt jeg egentlig. Liksom. Prater ikke folk sammen lengre eller?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #20 Skrevet 4. september 2013 Hæ? Anonymous poster hash: c569f...39d En som han trøster seg med siden han nylig var gjennom et brudd. Anonymous poster hash: 740fd...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå