Gå til innhold

Livredd! Tror noen ser gjennom vinduet mitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ganske vanskelig. Enten er jeg kjempe paranoid eller så har jeg faktisk rett. Jeg har sånne små vindu som man ikke kan henge gardiner foran, og de er på en måte sånn som kirkevindu uten farger. Altså man ser ikke 100% gjennom de, men ser farger og skygger, bevegelse o.s.v

Nå tør jeg ikke gå ut av sengen min, og jeg er redd jeg har blitt syk i hodet. Man blir jo ekstra redd og paranoid om natten, men jeg så en skygge!

Jeg er over 50% sikker på at det var naboen. Men håper at det bare var et tre som beveget seg i vinden. Jeg ser ut vinduet og vet hvordan trærne som blåser normalt sett ser ut om natten, men denne skyggen var tett oppi vinduet og beveget seg litt.

Men hva kan jeg gjøre? Jeg tør ikke gå ut av huset og se om det faktisk er noe? Jeg skal tape vinduet nå, men det er likevel ekkelt å tenke på. Fy flate, jeg bare venter på at det skal bli morning nå.

Jeg er så redd. Ikke for at han skal gjøre noe, men tanken på at noen ser på meg gjøre meg livredd. Frustrerende. Vet ikke hva jeg kan gjøre.

Anonymous poster hash: 1b78d...341
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mamman og pappan din hjemme så du kan rope på dem?

Anonymous poster hash: 1771f...5b6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...