Gjest pilldorf Skrevet 4. september 2013 #41 Del Skrevet 4. september 2013 svaret er jo åpenbart. Selvsagt ikke Jepp. Det er egentlig ingen hemmelighet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. september 2013 #42 Del Skrevet 4. september 2013 Jepp. Det er egentlig ingen hemmelighet det. antyder du at jeg er et dårlig menneske fordi jeg ikke vil date noen med råtne tenner? Kanskje man skal deite folk som aldri dusjer eller skifter klær heller fordi de kan være så trivelige mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pilldorf Skrevet 4. september 2013 #43 Del Skrevet 4. september 2013 antyder du at jeg er et dårlig menneske fordi jeg ikke vil date noen med råtne tenner? Kanskje man skal deite folk som aldri dusjer eller skifter klær heller fordi de kan være så trivelige mennesker? Jeg antyder ingenting. Og hvert fall ikke at det kun er fordeler ved å ha en soulmate evt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 4. september 2013 #44 Del Skrevet 4. september 2013 Det er lov å dumpe noen som ikke tar vare på sin egen helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #45 Del Skrevet 4. september 2013 Det er lov å dumpe noen som ikke tar vare på sin egen helse. Selvsagt. Det er lov å dumpe noen for hvilken som helst grunn. Den andre kan være uenig om at det ikke er en god grunn, men det har ingenting å si. I 90% av tilfellene så er folk ikke ENIG på hvorfor det blir brudd. Man skal tenke på seg selv da. Og kun sin egen mening.Anonymous poster hash: fd6ae...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #46 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg ble sammen med en engang som hadde bare stumper. Han løy at han stod på venteliste for å få de fikset. Sa han hadde noe som het periodontitt, og at det ikke var hans feil at tennene datt ut av munnen hans. Men jeg oppdaget jo raskt at han ikke pusset tennene sine. La seg uten å ta vare på de. Jeg måtte jage han inn på badet og pusse de. Slo opp ja! Anonymous poster hash: 56c03...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. september 2013 #47 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg antyder ingenting. Og hvert fall ikke at det kun er fordeler ved å ha en soulmate evt. jeg tror ikke på soulmates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. september 2013 #48 Del Skrevet 4. september 2013 Det er lov å dumpe noen som ikke tar vare på sin egen helse. takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 4. september 2013 #49 Del Skrevet 4. september 2013 Dette er overhodet ikke sammenlignbart. Det lukter og smaker ikke av manglende skriveferdigheter. Synes du det virker særlig tillokkende å kysse en med råtne tenner? Joda. Det lukter innavl, og det smaker lav intelligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. september 2013 #50 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg ble sammen med en engang som hadde bare stumper. Han løy at han stod på venteliste for å få de fikset. Sa han hadde noe som het periodontitt, og at det ikke var hans feil at tennene datt ut av munnen hans. Men jeg oppdaget jo raskt at han ikke pusset tennene sine. La seg uten å ta vare på de. Jeg måtte jage han inn på badet og pusse de. Slo opp ja! Anonymous poster hash: 56c03...aef jeg vet den sykdommen fins og ville ikke dømt noen pga det. men jeg tror man merker forskjell på en person som har det og en som bare aldri pusser tenna. Råtne tenner fører jo til ekstremt dårlig ånde, det tror jeg ikke peridontitt gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #51 Del Skrevet 4. september 2013 jeg vet den sykdommen fins og ville ikke dømt noen pga det. men jeg tror man merker forskjell på en person som har det og en som bare aldri pusser tenna. Råtne tenner fører jo til ekstremt dårlig ånde, det tror jeg ikke peridontitt gjør.. Dårlig ånde er et av symptomene på sykdommen. Anonymous poster hash: 11d13...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. september 2013 #52 Del Skrevet 4. september 2013 Dårlig ånde er et av symptomene på sykdommen. Anonymous poster hash: 11d13...01a å.. det visste jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #53 Del Skrevet 4. september 2013 Men grunnen til at du får det er bakterier som sniker seg inn under tannkjøttet. Det kan skje den beste, selv om du er flink med tannpuss. Man bør uansett bruke tanntråd også for å unngå å få dette. Men han her hadde råtne stubber også og han pusset ikke tennene! Så den periodontitt unnskyldninga holdt ikke mål Anonymous poster hash: 56c03...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. september 2013 #54 Del Skrevet 4. september 2013 Men grunnen til at du får det er bakterier som sniker seg inn under tannkjøttet. Det kan skje den beste, selv om du er flink med tannpuss. Man bør uansett bruke tanntråd også for å unngå å få dette. Men han her hadde råtne stubber også og han pusset ikke tennene! Så den periodontitt unnskyldninga holdt ikke mål Anonymous poster hash: 56c03...aef ja sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pilldorf Skrevet 4. september 2013 #55 Del Skrevet 4. september 2013 jeg tror ikke på soulmates Og jeg tror ikke på Jesus? Tro kan man gjøre i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. september 2013 #56 Del Skrevet 4. september 2013 Pilldorf; du kan gje deg mens du er på topp! Ho du "diskuterar" meg gjer seg aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pilldorf Skrevet 4. september 2013 #57 Del Skrevet 4. september 2013 Pilldorf; du kan gje deg mens du er på topp! Ho du "diskuterar" meg gjer seg aldri! Hehe. Det er greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2013 #58 Del Skrevet 4. september 2013 Bilde nr 2 kan faktisk ligne litt...... :/ Ok, det hadde vært dumpegrunn for meg og. Ville ikke en gang begynt å date han; pene tenner har så mye å si for meg. Så du har min forståelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. september 2013 #59 Del Skrevet 4. september 2013 Pilldorf; du kan gje deg mens du er på topp! Ho du "diskuterar" meg gjer seg aldri! selvsagt ikke. Det er jo jeg som har rett her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 4. september 2013 #60 Del Skrevet 4. september 2013 selvsagt ikke. Det er jo jeg som har rett her Hadde ikke begynt å date han jeg heller pga tennene. Noe så sinnsykt ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå