Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke man kan sammenligne lite hår og råtne tenner.

Og jeg en ting til som irriterer meg så sykt, er med en gang noen ikke skriver riktig så skal det påpekes!

Vær så snill..

Og nei, han bor ikke i Skien, men jaggu ikke langt unna ;)

Anonymous poster hash: 93382...7e6

Skrevet

Jaja, satte meg som anonym jeg :P

Skrevet (endret)

Dette er tannråte. Vil du virkelig kysse noen som ser slik ut i munnen?

Hva med stanken av råtne tenner??

At dette er lite attraktivt sier seg da selv.

http://bilde.dinside.no/tannhelse-trekker+tennene+selv.jpg?o=2928183&w=300&h=225&ee=&frame=0

http://www.gjengangeren.no/polopoly_fs/tenner-1.7643698!/image/2060808469.jpg_gen/derivatives/derivative_article_480/2060808469.jpg

Bilde nr 2 kan faktisk ligne litt...... :/

Endret av Yvonne
Skrevet

Nei, søren heller, hva er det med folk som ikke passer på tennene sine? For meg er kriterie nummer EN velstelte tenner! De trenger ikke være rette, men de må være RENE! Det finnes så mange menn som kunne vært snasne hvis de bare hadde droppet snusen og pusset tenna!

• Liker 1
Skrevet

Nei, søren heller, hva er det med folk som ikke passer på tennene sine? For meg er kriterie nummer EN velstelte tenner! De trenger ikke være rette, men de må være RENE! Det finnes så mange menn som kunne vært snasne hvis de bare hadde droppet snusen og pusset tenna!

Enig. En fyr som ikke tar vare på tennene hadde ikke en gang kommer over sjekkestadiet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Først trodde jeg han snusa, men det fant jeg fort ut at han ikke gjorde. Men det tok meg to uker før jeg fant ut at de var råtne, og ikke bare litt gule :P

Ååå, æsj.... :-( stakkars..

Han smilte ikke med tanna eller ler så tenna vises....

Endret av Fris123
Skrevet

Bilde nr 2 kan faktisk ligne litt...... :/

Uff :/

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er jo en smule greit å ta hensyn til hvilke gener en eventuelt lager barn med da.

Men råtne tenner er jo ikke nødvendigvis så arvelig.

hadde ærlig talt dumpa pga det jeg og. Er jo en grunn for at tenner råtner. Er jobpga dårlig munnhygiene. Men noe sånt merker man vel på 1 date?
Gjest pilldorf
Skrevet

hadde ærlig talt dumpa pga det jeg og. Er jo en grunn for at tenner råtner. Er jobpga dårlig munnhygiene. Men noe sånt merker man vel på 1 date?

Det var litt av en tone på deg da.

Jeg forstår ikke hva er det du prøver å skrive her en gang. Er kjekt med tannhygiene ja. Man ser det fort på folk.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det var litt av en tone på deg da.

Jeg forstår ikke hva er det du prøver å skrive her en gang. Er kjekt med tannhygiene ja. Man ser det fort på folk.

jeg prøver å si at jeg syns det er rart ts har holdt ut med han såpass lenge at han rakk å bli en flørt. Og så prøver jeg å si det er rart hun ikke hadde merka det før så gjerne tennene bare er stygge men ikke råtne. Og så sier jeg at det er turnoff med folk som ikke kan grunnleggende hygiene
Gjest pilldorf
Skrevet

jeg prøver å si at jeg syns det er rart ts har holdt ut med han såpass lenge at han rakk å bli en flørt. Og så prøver jeg å si det er rart hun ikke hadde merka det før så gjerne tennene bare er stygge men ikke råtne. Og så sier jeg at det er turnoff med folk som ikke kan grunnleggende hygiene

Halloen på doen da. Ja, jeg vet ikke hva jeg leste i sted men fikk rusket ut av øget da. Ja, er det gale nok er det helt klart en dealbreaker. Og ja, det er så mangt hva folk synes er turnoff og ikke, i det store og det hele.

Og folk som ikke prioriterer grunnleggende tannhygiene er ofte ikke så veldig trivelige mennesker nei.

Skrevet

Enig med pilldorf, litt av en tone på deg bettyboop..

Skjønner nå hvorfor jeg ikke gidder å skrive inn noe her på kg..

;-)

Skrevet

"Haha". Jeg dauer.

Anonymous poster hash: fd6ae...ea6
Gjest BettyBoop
Skrevet

Halloen på doen da. Ja, jeg vet ikke hva jeg leste i sted men fikk rusket ut av øget da. Ja, er det gale nok er det helt klart en dealbreaker. Og ja, det er så mangt hva folk synes er turnoff og ikke, i det store og det hele.

Og folk som ikke prioriterer grunnleggende tannhygiene er ofte ikke så veldig trivelige mennesker nei.

jo trivelige er de sikkert men de mangler noe oppi hodet. Voksne mennesker forstår at de må pusse tenna. Er barnelærdom. Skjønner man ikke dette kan man ikke være spesielt intelligent
Gjest pilldorf
Skrevet

jo trivelige er de sikkert men de mangler noe oppi hodet. Voksne mennesker forstår at de må pusse tenna. Er barnelærdom. Skjønner man ikke dette kan man ikke være spesielt intelligent

Nå vet jeg ikke hva du ligger i trivelig, men jeg synes ikke den slags mennesker nødvendigvis er trivelige (å snakke med, og hvert fall ikke så mye annet med).Og voksne mennesker forstår mye dem som regel. Og det har blitt sagt at det ikke sto på intelligens og forsåvidt.

Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du ligger i trivelig, men jeg synes ikke den slags mennesker nødvendigvis er trivelige (å snakke med, og hvert fall ikke så mye annet med).Og voksne mennesker forstår mye dem som regel. Og det har blitt sagt at det ikke sto på intelligens og forsåvidt.

hva er det det står på da når folk ikke gidder å pusse tennene sine?

Gjest pilldorf
Skrevet

hva er det det står på da når folk ikke gidder å pusse tennene sine?

Jeg vet ikke. Hvorfor gjør folk som de gjør? Og hva.. gjør dem mest?

Det trenger ikke konsekvent være mangel på intelligens selv om en ikke kan rasjonalisere det.

Enig ?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg vet ikke. Hvorfor gjør folk som de gjør? Og hva.. gjør dem mest?

Det trenger ikke konsekvent være mangel på intelligens selv om en ikke kan rasjonalisere det.

Enig ?

men uansett er det et tegn på at personen ikke evner å ta vare på seg selv. r det kjærestemateriale mener du?

Gjest pilldorf
Skrevet

men uansett er det et tegn på at personen ikke evner å ta vare på seg selv. r det kjærestemateriale mener du?

Spør du meg, spør jeg deg.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Spør du meg, spør jeg deg.

svaret er jo åpenbart. Selvsagt ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...