Gå til innhold

Dumpet han pga råtne tenner

mrsbb

Anbefalte innlegg

Jeg har så dårlig samvittighet!!!! Jeg avslutta en flørt(/nesten kjæresten) hovedsakelig pga han hadde råtne tenner...... Feig som jeg er så sa jeg at følelsene ikke stemte og at jeg ikke var klar for forhold, som også var en del av grunnen.

Burde jeg fortalt han den virkelige grunnen? Jeg føler ikke at jeg kjenner han så godt at jeg kunne sagt det var pga tenna..

Kjenner jeg blir flau av meg selv fot å skrive dette. Og nei, ikke trolletråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den virkelig grunnen var nok faktisk at følelsene dine ikke stemte.

Hadde du vært hodestups, ville du sett på de råtne tennene anderledes, for eksempel som noe som kunne fikses.

Ikke ha dårlig samvittighet! Du har handlet rett, bevisst eller ubevisst.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så dårlig samvittighet!!!! Jeg avslutta en flørt(/nesten kjæresten) hovedsakelig pga han hadde råtne tenner...... Feig som jeg er så sa jeg at følelsene ikke stemte og at jeg ikke var klar for forhold, som også var en del av grunnen.

Burde jeg fortalt han den virkelige grunnen? Jeg føler ikke at jeg kjenner han så godt at jeg kunne sagt det var pga tenna..

Kjenner jeg blir flau av meg selv fot å skrive dette. Og nei, ikke trolletråd.

Jeg har blitt dumpet fordi jeg begynte å miste hår på hodet og måtte ta *alt* ..

Går vel i noe av det samme, bare det at det ikke er særlig lett å skjule at man ikke lengre kan ha hår på hodet, eller få det til å vokse ut som før.

Det går nok i det samme for flere, få som tør å være ærlige å si den egentlig grunnen som du gjør her nå da, i frykt for å virke overfladiske osv som du selv sier.

Anonymous poster hash: e165b...302

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at du en gang i fremtiden dumpes for manglende skriveferdigheter. Slapp av, det er mange overfladiske folk der ute, dessuten var du nok uansett ikke særlig interessert i ham.

Anonymous poster hash: e3eb7...267
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pilldorf

Det er jo en smule greit å ta hensyn til hvilke gener en eventuelt lager barn med da.

Men råtne tenner er jo ikke nødvendigvis så arvelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Det er jo en smule greit å ta hensyn til hvilke gener en eventuelt lager barn med da.

Men råtne tenner er jo ikke nødvendigvis så arvelig.

Må man lage barn da?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det kan godt hende at du en gang i fremtiden dumpes for manglende skriveferdigheter. Slapp av, det er mange overfladiske folk der ute, dessuten var du nok uansett ikke særlig interessert i ham.

Dette er overhodet ikke sammenlignbart. Det lukter og smaker ikke av manglende skriveferdigheter. Synes du det virker særlig tillokkende å kysse en med råtne tenner?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner kan fikses. Du burde fortelle det til han, slik at neste jente han er med kanskje treffer en fyr som har brukt noen tusenlapper hos tannlegen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tenner kan fikses. Du burde fortelle det til han, slik at neste jente han er med kanskje treffer en fyr som har brukt noen tusenlapper hos tannlegen.

Det er jeg enig i. Men jeg forstår godt at man kan kvie seg for å si ifra. Slike ting er et sensitivt emne, likeledes ting som har med personlig hygiene å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen bor ikke i Skien vel? Hehe... Ditchet selv en fyr av samme grunn, en dag vi spiste middag så mistet han en tann, han la den på tallerken og pirket i den, ÆSJ, da var det nok! Viste seg at han ikke hadde vært hos tannlegen på 20 år og hadde flere løse tenner. Minstekrav til en fyr er at han tar vare på tennene sine og har bordmanerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karen bor ikke i Skien vel? Hehe... Ditchet selv en fyr av samme grunn, en dag vi spiste middag så mistet han en tann, han la den på tallerken og pirket i den, ÆSJ, da var det nok! Viste seg at han ikke hadde vært hos tannlegen på 20 år og hadde flere løse tenner. Minstekrav til en fyr er at han tar vare på tennene sine og har bordmanerer!

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare at.... Jeg mener og tror at jeg hadde visst om mine tenner var råtne , uten at noen måtte fortelle meg om det.

Sløvt og ikke passe på noe så viktig .

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt dumpet fordi jeg begynte å miste hår på hodet og måtte ta *alt* .. Går vel i noe av det samme, bare det at det ikke er særlig lett å skjule at man ikke lengre kan ha hår på hodet, eller få det til å vokse ut som før. Det går nok i det samme for flere, få som tør å være ærlige å si den egentlig grunnen som du gjør her nå da, i frykt for å virke overfladiske osv som du selv sier. Anonymous poster hash: e165b...302

Jeg ville ikke dumpet en som mistet håret (er gift med en). En med råtne tenner derimot hadde vært dumpegrunn. Da sier det noe om at man ikke tar så godt vare på seg selv, har dårlig hygiene og litt dårlige sosiale antenner.

Anonymous poster hash: 7e211...196

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tannråte. Vil du virkelig kysse noen som ser slik ut i munnen?

Hva med stanken av råtne tenner??

At dette er lite attraktivt sier seg da selv.

http://bilde.dinside.no/tannhelse-trekker+tennene+selv.jpg?o=2928183&w=300&h=225&ee=&frame=0

http://www.gjengangeren.no/polopoly_fs/tenner-1.7643698!/image/2060808469.jpg_gen/derivatives/derivative_article_480/2060808469.jpg

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare at.... Jeg mener og tror at jeg hadde visst om mine tenner var råtne , uten at noen måtte fortelle meg om det.

Sløvt og ikke passe på noe så viktig .

Rart med det... Men han fyren her får jo tydeligvis dame selv med dårlige tenner da, selv om han ble dumpa. Og han er ikke den eneste jeg har sett med lignende skavanker som har damer som ser rett så bra ut (og ikke er importkoner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si at dette handler om å være overfladisk,det handler om hygiene rett og slett.

Vil også si at jeg mener at det å ha råtne tenner og håravfall er to forskjellige ting,da det førstnevnte kan fikses og rettes opp, mens det sistnevnte er genetisk og det er lite en person kan gjøre for å stoppe prosessen. Råtne tenner derimot, kunne vært stoppet ved bedre tannhygiene.

Anonymous poster hash: 7e811...058

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...