Gå til innhold

Banken tar betalt for kundeservice?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banken min stengte nettbanken, og jeg fikk beskjed om å kontakte kundeservice. Det gjorder jeg, og mens jeg pratet med hun som hjalp meg, sa hun at hun kunne se at jeg ikke hadde BSU, og jeg sa at jeg hadde tenkt å skaffe meg en, og så sa hun at det kunne vi fikse med en gang. Så jeg gjorde det.

Nå skulle jeg betale telefon regningen min, og jeg betaler 199 i måneden, men denne måneden var regningen 21 kroner dyrere. Det er ikke så veldig mye, men jeg ringer jo gratis! Jeg bruker ikke opplysningen eller noe, så jeg kunne ikke skjønne hvorfor det var dyrere.

Det var kundeservice telefonen til banken! Det står ingen steder på nettsiden som jeg har sett at det koster penger. Jeg vet at det ikke er mye penger... men jeg ble sint. Jeg føler meg lurt. Nå skjønner jeg hvorfor de har så jævla god tid på telefonen! :rasende:

Anonymous poster hash: e05cb...be5
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags nummer har de? Mange telefonnummer er unntatt "fri bruk", blant annet alle femsifrede nummer og andre spesialnummer. Sjekk mobiloperatøren din for prisliste. Dette er en del av vilkårene du må godkjenne når du tegner abonnement.

Og send mail til banken om at de burde ha et normalt telefonnummer. ;)

• Liker 2
Skrevet

De har fem siffer ja. :(

Anonymous poster hash: 80cf7...cb6
Skrevet (endret)

Svært mange kundeservicenumre koster ekstra, og det har nok kommet for å bli. Lite du får gjort med det dessverre, annet enn å klage selvsagt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...