AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Er jo så himla smart da at jeg sitter og leser på nettet... Jeg har stikkinger eller hva man skal kalle det, mest på venstre side og noe på midten. Ikke veldig vondt eller noe, bare litt ubehagelig, ikke verre enn at jeg nettopp har gått 4 kilometer og klarer å fortsette å gå når det begynner for å si det sånn. Jeg har ikke blødninger eller noe sånt og er ca. 5 uker på vei. Sitter sikkert bare å skremmer meg selv nå, men når jeg leste at det kunne "forgrene" seg til skuldra holdt jeg på å dø litt på meg siden jeg har hatt vondt i skuldra igjen i det siste. Skal sies at den har vært av og på vond i flere år da Er det vanlig at det stikker litt i magen? Anonymous poster hash: 5cc48...891
tulipaner Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 stakk på venstresiden min også så tidlig... det stikker en stund, noen uker til kan du belage deg på så lenge du ikke blør, skal du ikke være bekymret, eller får så vondt i magen og rygg at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg. ikke mange ukene og du kan dra på tidlig ultralyd og se det lille hjerte banke :D Gratulerer 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 ja, livmoren din vokser. Den "henger" i noen bånd som heter ligamenter. søk på ligamentsmerter så får du nok opp en del Anonymous poster hash: d5e97...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Puh... Må ha vært veldig mye lettere å være gravid før det dumme internettet kom Anonymous poster hash: d139f...48c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Da jeg var gravid utenfor livmoren fikk jeg voldsomme smerter, samtidig som jeg fikk brun utflod før jeg begynte å blø masse. Sammenlignet med mine vanlige svangerskap så er ikke de stikkningene når livmoren strekker seg i nærheten av de smertene som når en er gravid utenfor livmoren. Anonymous poster hash: b6207...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå