Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg vil gå ned noen få kilo til 17 Mai. pga at når jeg prøvde på meg bunaden min, so stakk magen litt fram på en måte under "beltelivet" Noen som har noen tips? Er bare magen jeg vill ha vekk noen kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 Tja, er nok lite som kan gjøres på så kort tid.. du kan jo alltids fyke på en lavkaloridiett, miste noen kilo muskler og vann og sprette opp i vekt igjen etter 17.mai. men det tviler jeg på at du vil. Sunt kosthold og fettforbrennende trening vil nok hjelpe på. men, som sagt, lite som kan gjøres på så kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 25. april 2004 #3 Del Skrevet 25. april 2004 Hvis du kan trene om morgenen, gjør det, da vil kroppen forbrenne mest fett. Ellers hjelper det selvsagt med sit-ups, ta opp mot 100 til dagen hvis du kan, da strammer du fort opp magen! Unngå salt som øker væskeansamling i kroppen, samt alt med sukker... Har lest at vann med litt presset sitron i kan hjelpe på å øke forbrenningen, så du kan prøve det. Uansett viktig å drikke masse vann, to liter til dagen helst. Det fører til at du ikke blir så sulten, samt renser det ut masse avfallsstoffer i kroppen. Husk å spise lite, men ofte. Det får forbrenningen i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. april 2004 #4 Del Skrevet 26. april 2004 Ellers hjelper det selvsagt med sit-ups, ta opp mot 100 til dagen hvis du kan, da strammer du fort opp magen! Har lest at vann med litt presset sitron i kan hjelpe på å øke forbrenningen, så du kan prøve det. Det her er nok to myter; situps (mageøvelser generelt) vil nok stramme opp magemusklene, men man bør ikke trene magen oftere enn andre muskelgrupper. Dessuten: tar du 100, er de garantert ikke effektive nok, da finnes det andre øvelser som hjelper bedre. Vann med sitron kan ikke ØKE forbrenningen, til dét er trening eneste middel (utholdenhet og styrke som bygger muskler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå