AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Fikk beskjed om at jeg ikke kunne ta medisinsk abort hjemme, på sykehuset. Men jeg har hørt man kan gjøre det fram til uke 9. Det står: Du kan utføre medisinsk abort hjemme til og med uke 9. Men jeg får ikke gjøre det... Ender da med at jeg må fortelle mamma at jeg skal ta abort, noe jeg overhode ikke hadde lyst til å fortelle. Men jeg har to barn og får ett dilemma den dagen jeg skal ta abort. Derfor må jeg fortelle det til mamma... Noen som vet noe mer rundt dette her? Anonymous poster hash: f0782...cb7
dreia Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Eg har tatt medisinsk abort heime to gonger (etter MA/begynnande SA) rundt veke 9-10. Høyrer til St Olav og bur nært sjukehuset. Men ver oppmerksom på at sjølv om sjukehuset tillater heimeabort, kan det henda at dei krever (eller anbefaler sterkt) å ha nokon hos deg mens aborten står på (pga fare for sterke blødningar og komplikasjonar) - og samtidig bør ikkje barn vera hos deg under aborten. For meg var abortane ein minifødsel på smerteskalaen. Då må du kanskje seia frå til ein barnepassar og ein "sjukepleiar"/medhjelpar likevel?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Finn på en annen grunn til at du må på sykehuset. Si du skal fjerne en føflekk eller noe sånt. Anonymous poster hash: c6162...5f0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Takk for hjelpen Får tenke litt på hva jeg finner på... Anonymous poster hash: f0782...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå