AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 ...ville du fortalt det til din bekjent? Har gått å grublet på dette en stund, og traff hun (min bekjent) på fest nå i helgen og jeg kjente for å fortelle det men jeg klarer liksom ikke å bestemme meg. hun er ikke en jeg prater med ofte eller ser ofte og vi er ikke close på den måten....så føler jeg blander meg om jeg skulle fortalt det... Hadde det vært en av mine venninner så hadde det ikke vært noe tvil forøvrig! Anonymous poster hash: 89a0d...4c1
Miss Debbie Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 (endret) Jeg har vært dama til han som hadde en nettdating profil. Heldigvis sa hun i fra selv om jeg ikke ser henne ofte. Det var skikkelig flaut,men takk gud for at hun sa i fra. Så jeg fikk vite hva slags drittsekk jeg hadde som samboer. Jeg stemmer for si i fra! Endret 2. september 2013 av Miss Debbie 4
Gjest Snuppi Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Er det en aktiv eller inaktiv profil?
Gjest Rori Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Finn først ut om profilen er aktiv eller inaktiv ja, som snuppi foresår. Hvis den er aktiv ville jeg absolutt sagt noe.. Jeg fant selv eksen min på datingsider. Alle profilene var aktive. Jeg hadde satt pris på om noen hadde fortalt det til meg så jeg kunne kommet meg vekk fra han tidligere.. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 ...ville du fortalt det til din bekjent? Har gått å grublet på dette en stund, og traff hun (min bekjent) på fest nå i helgen og jeg kjente for å fortelle det men jeg klarer liksom ikke å bestemme meg. hun er ikke en jeg prater med ofte eller ser ofte og vi er ikke close på den måten....så føler jeg blander meg om jeg skulle fortalt det... Hadde det vært en av mine venninner så hadde det ikke vært noe tvil forøvrig! Anonymous poster hash: 89a0d...4c1 Ja! Kan du også ta en kopi av det som er på profilsiden hans inkl bilde, i tilfelle han plutselig sletter det. Eller evt avtal å møte henne og vise henne det? Det er fint om du kan møte henne og si det, da det er litt av et sjokk, og jeg vil tro at det er verre å få beskjed om det på sms enn under 4 øyne.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Jeg ville satt pris på å få vite det. Samtidig, hva vet du om forholdet, om profilen er aktiv og hvordan han bruker den? Anonymous poster hash: a1bd7...f88
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Jeg er bekjent av begge to og de har vært sammen i mange år, han er av type flørtende og det virker som hun godtar det. Når det var slutt mellom de en periode for kanskje 2 år siden så prøvde han seg på meg en gang han var full, jeg fortalte dette til hun og hun satte pris på det. Jeg har nå vært å søkt etter han inne på datingsiden og nå er han borte....jeg har sett han flere ganger tidligere og mener og huske at det sto at han nylig hadde vært pålogget. pokker og...så nå blir det jo bare ord mot ord om jeg skulle fortalt det til hun....om hun ikke allerede vet det TS Anonymous poster hash: 89a0d...4c1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 "Sist inne denne uken" er jo et typisk tegn på at den er aktiv, f.eks.... Selvfølgelig vil fyren overbevise henne om at han bare er der for å se på bilder av damer eller svare på gamle meldinger, og at han aaaaaldri har hatt intensjoner om å møte noen derfra. Anonymous poster hash: 52647...77c
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Jeg er bekjent av begge to og de har vært sammen i mange år, han er av type flørtende og det virker som hun godtar det. Når det var slutt mellom de en periode for kanskje 2 år siden så prøvde han seg på meg en gang han var full, jeg fortalte dette til hun og hun satte pris på det. Jeg har nå vært å søkt etter han inne på datingsiden og nå er han borte....jeg har sett han flere ganger tidligere og mener og huske at det sto at han nylig hadde vært pålogget. pokker og...så nå blir det jo bare ord mot ord om jeg skulle fortalt det til hun....om hun ikke allerede vet det TS Anonymous poster hash: 89a0d...4c1 Synd at hans profil var borte. Vi som oppdager slikt igjen, kan passe på å få tatt en kopi (screenshot el.l.), dersom vi kommer over slikt.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Jeg er bekjent av begge to og de har vært sammen i mange år, han er av type flørtende og det virker som hun godtar det. Når det var slutt mellom de en periode for kanskje 2 år siden så prøvde han seg på meg en gang han var full, jeg fortalte dette til hun og hun satte pris på det. Jeg har nå vært å søkt etter han inne på datingsiden og nå er han borte....jeg har sett han flere ganger tidligere og mener og huske at det sto at han nylig hadde vært pålogget. pokker og...så nå blir det jo bare ord mot ord om jeg skulle fortalt det til hun....om hun ikke allerede vet det TS Anonymous poster hash: 89a0d...4c1 Kanskje du ser han igjen på en annen datingside?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Kanskje du ser han igjen på en annen datingside? har en profil inne på en annen datingside jeg kan logge meg inn og se...... TS Anonymous poster hash: 89a0d...4c1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Fant han ikke der heller.... TS Anonymous poster hash: 89a0d...4c1
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 har en profil inne på en annen datingside jeg kan logge meg inn og se...... TS Anonymous poster hash: 89a0d...4c1 Håper at du finner han, slik at du får levert bevis til kjæresten hans. Det er i det hele tatt merkelig at folk får seg til å gjøre slikt som å drive på inne på datingsider mens de er i forhold. De er kanskje ikke redd for å bli oppdaget heller? Kanskje de har en unnskyldning klar som de kan si til kjæresten sin, om at de bare er ute etter å finne "venner" eller "bare ser på bilder"
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #16 Skrevet 2. september 2013 Når var det du så han der inne sist da? Kan det være at han har sett at du har vært inne på profilen hans, fått panikk og slettet? (siden du "sladret" til dama om at han prøvde seg den gangen) Anonymous poster hash: 52647...77c
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #17 Skrevet 2. september 2013 Fant han ikke der heller.... TS Anonymous poster hash: 89a0d...4c1 Fint at du sjekket. Hun finner nok ut av det før eller siden. Det er i hvertfall ikke lurt å si det til henne nå som profilen er borte. Det kan bli ubehageligheter for deg.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 Når var det du så han der inne sist da? Kan det være at han har sett at du har vært inne på profilen hans, fått panikk og slettet? (siden du "sladret" til dama om at han prøvde seg den gangen) Anonymous poster hash: 52647...77c Smart tenkt! Du kan ha rett, dersom Ts ikke har en anonym profil uten bilde da
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 Jeg gikk aldri inne på profilen hans, turte jeg ikke.... da hadde han antakelig skjønt at det var meg om jeg skulle fortalt henne det. TS Anonymous poster hash: 89a0d...4c1
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 Jeg gikk aldri inne på profilen hans, turte jeg ikke.... da hadde han antakelig skjønt at det var meg om jeg skulle fortalt henne det. TS Anonymous poster hash: 89a0d...4c1 Har du bilde av deg selv på din profil, eller annet på profilen som gjør at han ser at det er deg? Har han evt besøkt din profil (kan du se det?)? Har han evt sett at du var pålogget, helt tilfeldig når han søkte etter damer, og deretter slettet sin profil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå