AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Babyen min ligger med hodet ned (har ikke festet seg ennå da jeg er 7 mnd på vei), og jeg kjenner i blant raske jevne bevegelser, kan det være hikke? Hikker babyer i magen raskere enn oss voksne? Og kanskje raskere enn babyer utenfor magen? Jeg vet at det er babyen, er ikke rier, hehe. Anonymous poster hash: 6e6c0...1cd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Jepp i massevis! Hadde det i forrige graviditet og har det nå Kjenner det mest i den delen av magen ryggen til babyen ligger. Jeg er nå i uke 35 og hele magen hopper når h*n hikker Til tider faktisk ganske travelt, men veldig koselig alikevel Anonymous poster hash: 921a4...716
MsPaddington Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Babyen her hikket jevnlig gjennom hele svangerskapet, og så og si hver dag mot slutten av svangerskapet. Jeg syntes det kjentes ut som om jeg hadde leamus i magen. Utrolig ubehagelig!! Og ja, de hikker mye fortere!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Som leamus ja Jeg har også kjent det der hvor babyen hadde ryggen der og da, men i går var det nesten helt nederst, kanskje han hadde presset seg ned for jeg fant ikke ryggen da.Anonymous poster hash: 6e6c0...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå