Windy Skrevet 25. april 2004 #1 Skrevet 25. april 2004 Det gikk akkurat et mini-korps forbi her Blir i vårstemning av sånt
LilleBille Skrevet 25. april 2004 #2 Skrevet 25. april 2004 Ikke mye vårstemning her... kaldt og rått... ,,, men i hele natt hørte jeg russen... :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #3 Skrevet 25. april 2004 Hihi.. Kaldt og vått her også, men i går var eg på årets første grillfest! Det var kos! Var opphald, men var ganske vått etterkvart likevel... :-? Hehe....
Tante Betty Skrevet 2. mai 2004 #4 Skrevet 2. mai 2004 sitter her på KG med vinduet oppe, selvom det er litt grått ute. En eller annen nabo brenner løv - det knitrer og lukter VÅR! Synes den lukta er god jeg... :oops:
bippbipp Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 Kunne kverka de forbanna musikkorpsene som går forbi i tide og utide. Ble forstyrret midt i Idol for en uke siden. Selvfølgelig har de en egen rasteplass som de spiller på i sikkert 15 laange min. og med trommesolo i tillegg. Rett utenfor verandaen min :evil: Nei, fytterakkern! Skyt dem!
Mossa Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Kommer mer i -stemning av alle korpsa som springer rundt omkring!! Kunne kverka de forbanna musikkorpsene som går forbi i tide og utide. Selvfølgelig har de en egen rasteplass som de spiller på i sikkert 15 laange min. og med trommesolo i tillegg. Rett utenfor verandaen min :evil: Nei' date=' fytterakkern! Skyt dem![/quote'] Stemmer i her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå