Gå til innhold

avviste han meg eller? hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet på smile og hilsestadiet med en kjekk kar.

Han har vært på min jobb et par ganger og etter at jeg ringte han ang jobboppdrag og presenterte meg ved navn, så husket han navnet mitt til neste gang vi snakket på tlf og var veldig hyggelig og takket for sist og brukte navnet mitt ofte i samtalen. Men forrige gang jeg kjørte forbi hans arbeidsplass og han stod utenfor og så (han kjenner bilen min)at jeg kom kjørende mot han, så snudde han seg bort fra meg og gikk og så på en parkert bil til jeg hadde passert han...da snudde han seg igjen.... altså hva er det med han? Det var jo så åpenlyst at han unngikk meg.

dersom han ikke liker meg på "den" måten så trenger han vel ikke snu ryggen mot meg....ble såret og usikker...senere har han smilt og vinket til meg når jeg passerer han i bil.. hva tror dere? Merker han at jeg er interessert og avviser meg ved å snu seg bort? Håpløst å tolke for meg :-P

Anonymous poster hash: 02f38...0fe

Videoannonse
Annonse
Gjest pilldorf
Skrevet

Slutt å tolke da.

Han er ikke interessert. Det er mange som ikke er det.

Skrevet

Vanskelig å vite. Jeg hadde gedigen crush på en fyr i studietiden og ble satt ut om han kom gående i min retning og det endte et par ganger med at jeg gikk en annen vei for å slippe å hilse på han.

Anonymous poster hash: 02f38...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...