Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 30 og er sammen med en på 24. Han er verdens snilleste, men til tider merker jeg alderen.

Når begynner gutter/menn og bli voksne? Merker han prøver og prøver, men jeg ser dessverre mye umodenhet.

Som feks, lavt selvbilde, lyver en del om småe ting, krangler vi drar han heller bort en å snakke ut om problemene.

Har vert sammen med han i 3 år. Han er som sakt verdens beste og snilleste. Men håper at nå fremover vil han modnes mer og mer :)

Når katorisererer dere gutter/menn for "voksne"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig individuelt, du.

• Liker 3
Skrevet

Han er jo i og for seg voksen men boys will be boys.... :P

Anonymous poster hash: 8f334...494
Gjest pilldorf
Skrevet

Veldig individuelt.

Men det er ikke veldig konstruktivt å ikke takle kommunikasjon dog.

Skrevet

Boys will be boys er helt sant :)

Er Bare til tider at jeg ser en STOR forskjell på typene til mine venninner og han.

De er så mye mer reflektert og vet så mye mer. Føler jeg av og til savner en som kan "lære" meg litt og at han var en person som engasjerte seg litt mer om ting som skjer i verden :)

Men når jeg ser kjærligheten mellom åss i forhold til mange andre par er jeg ikke i tvil. Vi elsker hverandre og har det veldig bra sammen <3

Skrevet

Du får gå inn i morsrollen, du som er såpass mye eldre og gi han litt oppdragelse.

Anonymous poster hash: d712d...360

• Liker 1
Skrevet

Er selv 30 og er sammen med en på 24. Han er verdens snilleste, men til tider merker jeg alderen.

Når begynner gutter/menn og bli voksne? Merker han prøver og prøver, men jeg ser dessverre mye umodenhet.

Som feks, lavt selvbilde, lyver en del om småe ting, krangler vi drar han heller bort en å snakke ut om problemene.

Har vert sammen med han i 3 år. Han er som sakt verdens beste og snilleste. Men håper at nå fremover vil han modnes mer og mer :)

Det finnes menn i alle aldre som sliter med dette.

Det er veldig individuelt når gutter blir menn. Selv er jeg like gammel som kjæresten din og følte vel at jeg ble voksen da jeg var sånn ca 21. Jeg kjenner menn som er eldre enn meg som er svært umodne, og noen som er yngre enn meg som er modne, så det kommer helt an på personen :)

Skrevet

Hehe, ja føler til tider jeg er mammaen Hannes :)

Drar vi bort pakker jeg for han, skal vi noe ordner jeg.

ALT vi gjør er pga av meg.

Men jeg liker det og han er bestandig med :)

Jeg er en kontrollfreak, så mulig jeg må ha de som er yngre :)

Skal være sakt at han har hatt en grusom oppvekst. Liten familie og foreldre som drakk.

Jeg har opplevd det motsatte og blir sett på som en pen,viljesterk og selvstendig dame med mye venner og stor familie.

Så mulig vi begge tiltrekkes hverandres behov og personligheter <3

Gjest Heartbeat
Skrevet

Flere som ikke er voksne som 50 åringer heller. Så det er nok individuelt :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Du får gå inn i morsrollen, du som er såpass mye eldre og gi han litt oppdragelse.

Anonymous poster hash: d712d...360

Såpass MYE eldre? :fnise: Regner med at om det hadde vært andre veien hadde ingen sagt at han var såpass MYE eldre enn henne. Lær deg at i nåtiden er det HELT greit å være sammen med yngre menn ;)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ja føler til tider jeg er mammaen Hannes :)

Drar vi bort pakker jeg for han, skal vi noe ordner jeg.

ALT vi gjør er pga av meg.

Men jeg liker det og han er bestandig med :)

Jeg er en kontrollfreak, så mulig jeg må ha de som er yngre :)

Skal være sakt at han har hatt en grusom oppvekst. Liten familie og foreldre som drakk.

Jeg har opplevd det motsatte og blir sett på som en pen,viljesterk og selvstendig dame med mye venner og stor familie.

Så mulig vi begge tiltrekkes hverandres behov og personligheter <3

Mannen min er 6år eldre enn meg og jeg pakker for han når vi skal reise bort :P dog er mannen min veldig voksen av seg, suksessfull og etablert. så vil ikke si det er noe som gjør mannen til en guttunge :P

Skrevet

Jeg er også sammen med ei som er eldre. Hun trenger at jeg holder rundt henne før vi sovner, hun vil sitte i fanget og liker å bli dullet med, hun begynner å gråte når hun er lei seg, hun er redd for insekter og edderkopper, bruker smileys i hver eneste melding og kjeder seg veldig hvis vi ikke snakker sammen eller gjør noe. Når blir dere kvinner voksne? Anonymous poster hash: 91f60...f44

Skrevet

Boys will be boys er helt sant :)

Er Bare til tider at jeg ser en STOR forskjell på typene til mine venninner og han.

De er så mye mer reflektert og vet så mye mer. Føler jeg av og til savner en som kan "lære" meg litt og at han var en person som engasjerte seg litt mer om ting som skjer i verden :)

Men når jeg ser kjærligheten mellom åss i forhold til mange andre par er jeg ikke i tvil. Vi elsker hverandre og har det veldig bra sammen &lt;3

"Åss" ?

Veldig modent. Også det at du vil bli opplært.

Anonymous poster hash: 91f60...f44

Skrevet

Hjernen er ferdig rundt 25 år, så ikke forvent noe mer fra moder jord etter det. Da er det kun egen innsats som gjelder.

Anonymous poster hash: 2b6a4...1c6
  • Liker 1
Gjest pilldorf
Skrevet

De fleste burde ha havnet i sinnstilstanden " 20 - årene " da, i en alder av 24.

Vanligvis havner man der rundt 21 - 23, men folk modner jo i varierende tempo, samt noen ikke så veldig.

Og folk i 30-årene burde hvertfall være relativt etablert og i stand til å kunne kalle seg en mann da.

Skrevet

Det finnes menn i alle aldre som sliter med dette.

De sliter ikke. De har det utmerket så lenge kjæresten lar de holde på.

Anonymous poster hash: 4a694...461

Skrevet

Nei men altså. Personlighet har ofte mer å si enn alder. Jeg har personlig møtt 20-åringer som er mye mer modne enn 28-åringer.

Jeg hadde ikke giddet å være mor for en umoden mann, men hver sin hobby.

Anonymous poster hash: 4a694...461
Skrevet

Tusen takk for svar pilldorf :)

Var det svare jeg ville ha!

Skrevet

jeg er 22, å takler ikke menn på min alder. så det er veldig individuelt tror jeg, hva man selv syns :)

Anonymous poster hash: af567...3d0
Gjest pilldorf
Skrevet

Jada. Spør man, så får man noen ganger svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...