Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skrev om dette forrige uke om at jeg hadde problemer med venninna mi som ble kastet ut fra der jeg og sambo bor. Vi har sliti med henne i en hel uke og det var etter jeg kastet henne ut herfra. Ho svarer ikke på meldinger eller telefoner. Hvis jeg ringer så skrur ho av tlf. Ho har ikke levert pengene for husleie eller skadene ho gjorde her! Ho har ikke levert nøkler... Jeg har gått så langt at ho skal forstå det at jeg mener alvor i det jeg sier. At hvis ho ikke leverer de nøklene så får ho konsekvenser. Jeg er så lei nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Helt siden ho hentet tingene sine og flyttet har ho utsatt det å levere pengene og nøklene. Nå i dag lovte ho å komme, og ho kommer ikke.

Også lurer jeg på, hvor langt kan man egentlig gå?
Kan man anmelde folk for å ikke levere inn nøklene til en leilighet hvor man ikke bor lenger? Er det ulovlig eller gjør ikke politiet noe med det?

Akkurat nå så sitter jeg igjen med problemer bare pga ho. Aner ikke hva vi skal gjøre heller. Hjelper ikke uansett hva jeg sier til ho...

Trenger virkelig et råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt lås.

Anonymous poster hash: 9dab4...64d
  • Liker 2
Skrevet

Jo, men det hjelper ikke på pengene, ho skylder oss 5300 kr...

Skrevet

Bytt låsekasse. Det bør man uansett gjøre når noen flytter da det er lett å kopiere nøkler.

Skrevet

Ord mot ord siden dere ikke har husleiekontrakt. Om dere skriver under på noe leiekontrakt nå står dere ansvsrlig for skadene

Skrevet

Jo, men det hjelper ikke på pengene, ho skylder oss 5300 kr...

Vel, hun svarer jo ikke på telefonen lengre. Så anse det som en liten pris å betale for å bli kvitt en "god" venn.

Anonymous poster hash: 9dab4...64d

Skrevet

De pengene kommer dere aldri til å få igjen. Dere kan bare innse det først som sist. Bytt lås, glem pengene og hele dama.

Anonymous poster hash: 34ed7...923
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi fikk tilbake absolutt alt ho skyldte oss. Nøkler og alt. Ho var svært nervøs da typen tok tak og sa at nå var det nok! Ho vet han har ADHD, så det var nok for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...