AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg har bare hørt/lest om og snakket med gravide som har/hadde forstoppelse, aldri noen med løs mage. Jeg har hatt løsere mage siden jeg ble gravid, er 34 uker nå. Før jeg ble gravid hadde jeg avføring 1-2 ganger per dag men som gravid 2-4 ganger per dag. Det er ikke løs avføring, men enkelte dager (ca en gang hver 14. dag) så må jeg mye mer på do og har da løs avføring. Men ikke så mye så det er diare. Jeg kan da ikke være den eneste gravide som har det sånn her? Jeg har glemt å ta det opp med jordmor og lege, for det er jo ikke noe problem syns jeg. Har lest at det kan være et tegn på at fødselen nærmer seg, men som sagt dette har jeg hatt siden jeg ble gravid så det er ikke et tegn for meg Symfysemålet ligger litt over den røde streken, og under ultralyd i uke 28 fikk jeg vite at babyen ligger litt over gjennomsnittet med tanke på størrelsen. Så er ikke bekymret for at babyen ikke får i seg næring. Jeg er vel ikke den eneste? Anonymous poster hash: bfc60...bb6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Nei da, du er ikke den eneste. Har to barn. Med første hadde jeg forstoppelse gjennom graviditeten, mens med den andre løs mage... Anonymous poster hash: af780...bdd
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Jeg er vel neppe den eneste men merkelig at man bare hører om forstoppelse, kanskje fordi det er mest plagsomt.Anonymous poster hash: bfc60...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå