Gjest DobbelHansen Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg er en gutt på snart 30 som har vært samboer med kjæresten siden tenårene. Saken er den at jeg aldri har hatt sex med andre jenter enn henne! Jeg går derfor og fantaserer om hvordan det hadde vært med en annen, ikke fordi jeg er utilfreds på noen som helst måte, men bare av ren nyskjerrighet. Det har nesten blitt en slags tvangstanke, og begjæret holder av og til på å gjøre meg gal. Hva skal jeg gjøre? Prøve et sidesprang? Jeg burde vel være så åpen at jeg fortalte hva jeg tenker til kjæresten, men jeg er redd for at hun skal bli urolig og ikke takle det. Har også tenkt på å oppsøke en prostituert bare for å få avmystifisert dette. Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilemma Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg forstår godt problemstillingen din. Det må være litt rart bare å ha prøvd 1 stk. Kanskje du er kristen, siden du har vært med den samme så lenge? Men hvis du er kristen ville det vel være litt uanstendig og oppsøke andre? Uansett, du burde ta det opp med henne...spør om HUN noen gang har tenkt på hvordan en annen ville være..? Hvis hun ikke viser interesse for temaet og du ikke kommer noen vei, så gjenstår ikke så mange andre muligheter da. Det er jo ikke riktig at du skal gå der hjemme utilfredsstilt, og man bør vel ikke gå gjennom et helt liv uten å ha prøvd mer enn 1 stk. Hvis det bare er et ONS eller en prostituert..? Hvis hun er garantert å ikke oppdage det? Tja...en vurdering bare DU kan ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 25. april 2004 #3 Del Skrevet 25. april 2004 Lurer bare på en ting: hvorfor bør man ikke gå gjennom livet uten å ha prøvd mer en en sexpartner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #4 Del Skrevet 25. april 2004 Fordi det hørs litt kjedelig ut...kanskje? Men hver sin smak! Tenkte kanskj at en ekte mann behøver et fruktfat å forsyne seg av. Og da kan det være greit å ha "fråtset" litt. Man lever da bare en gang De får han avgjøre til slutt hva han selv føler for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 25. april 2004 #5 Del Skrevet 25. april 2004 :evil: #¤%¤%%##¤!#¤%%¤%(&¤"!!!!! MANNFOLK!!! :evil: JA FOR GUDS SKYLD, GÅ Å KJØP DEG EN HORE OG BLI GJERNE SMITTA MED NOE DU KAN DRA MED DEG HJEM TIL KONA DI! Håper du ikke har barn med samboern din og håper du blir tatt på fersken hvis du er utro!... :-x HERREGUD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #6 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har bare hatt sex med typen min. (Er ikke kristen) Men jeg fant den rette på første forsøket. Er det noe galt i å bare ha hatt sex med en person? Klart man tenker på hvordan det vil være å hatt sex med andre, men hvis du elsker kjæresten din så bør du la det være med fantasiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. april 2004 #7 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg skjønner at dette blir en besettelse... men det er faktisk et valg du må ta. Og valget er IKKE om du skal ha et sidesprang eller ikke. Men derimot om du vil være sammen med samboeren din eller ikke. Har du et sidesprang eller går til en prostituert (FOR en idiotisk ide!!!!!!) så er det i praksis å velge bort kjæresten din. Og når/om hun skulle finne det ut kommer du til å såre henne enormt. OG hun kommer til å miste all respekt for deg. Og all tro på seg selv og hva hun kan gi i et forhold. Det fortjener hun ikke. Det jeg prøver å si her er at du må tenke deg alvorlig om. Jeg er ganske sikker på at du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Jeg er helt sikker på at du ikke kommer til å få noen sjelsettende opplevelser av et one-night-stand. Å ha sex med noen andre er blitt en fiks ide for deg fordi du tydeligvis synes det er for lite med en person. Hvorfor er dette tallet så viktig egentlig? Sex er best sammen med noen man ikke trenger å være sjenert sammen med. Og det er da vel kvaliteten på sexen som er det viktigeste. Jeg synes faktisk du skal prøve å kanalisere din lyst og seksuelle energi inn i det forholdet du er i. Det er nemlig DER du kan få de store seksuelle opplevelsene. Vær leken og utfordre hverandre der. Kast heller hemmelige blikk på andre damer (i blader/filmer/på nettet) om det betyr så mye. Men nyt det forholdet du har. Dessuten - de fleste av oss har ikke SÅ mange flere seksualpartnere enn deg gjennom et liv. Jeg er ganske sikker på at gjennomsnittet er under ti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forstår deg.. Skrevet 25. april 2004 #8 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg forstår at du blir frustrert som mann oppe i alt dette. Det er klart man gjør seg sine tanker: skal man eller skal man ikke? Jeg må jo få si at å bare ha prøvd 1 person er ikke å anbefale for ett helt liv for en mann. En ekte mann har gjerne prøvd litt forskjellig før han slår seg ned til ro med kvinnen i sitt liv. Som en her nevnte, noe med å "ta for seg av fruktfatet". Det ville vel være utrolig kjedelig å sitte der som 60-åring og vite at man bare har hatt 1 dame...da angrer man sikkert på at en ikke forsynte seg mer av utvalget. Lykke til med det store valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #9 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg forstår at du blir frustrert som mann oppe i alt dette. Det er klart man gjør seg sine tanker: skal man eller skal man ikke? Jeg må jo få si at å bare ha prøvd 1 person er ikke å anbefale for ett helt liv for en mann. En ekte mann har gjerne prøvd litt forskjellig før han slår seg ned til ro med kvinnen i sitt liv. Som en her nevnte, noe med å "ta for seg av fruktfatet". Det ville vel være utrolig kjedelig å sitte der som 60-åring og vite at man bare har hatt 1 dame...da angrer man sikkert på at en ikke forsynte seg mer av utvalget. Lykke til med det store valget Er det rart folk er utro no til dags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 25. april 2004 #10 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg kom på en gammel kvede: Du skal elske alle kvinner før du dør du skal elske alle kvinner før du dør men du skal notabene elske alle i den ene du skal elske alle kvinner før du dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. april 2004 #11 Del Skrevet 25. april 2004 ...men 1 stk? Ett stykke bacon eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 25. april 2004 #12 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg må jo få si at å bare ha prøvd 1 person er ikke å anbefale for ett helt liv for en mann. En ekte mann har gjerne prøvd litt forskjellig før han slår seg ned til ro med kvinnen i sitt liv. Som en her nevnte, noe med å "ta for seg av fruktfatet". Det ville vel være utrolig kjedelig å sitte der som 60-åring og vite at man bare har hatt 1 dame...da angrer man sikkert på at en ikke forsynte seg mer av utvalget. Lykke til med det store valget En EKTE mann er noe DU tydeligvis ikke vet hva er! Snørrvalp! Jeg er så glad det er noen som klarer å svare slike idioter seriøst, ( :-)anna) for jeg makter virkelig ikke. Blir SÅ provosert. :-( Fine ord Venus_venus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #13 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg kom på en gammel kvede: Du skal elske alle kvinner før du dør du skal elske alle kvinner før du dør men du skal notabene elske alle i den ene du skal elske alle kvinner før du dør Den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DobbelHansen Skrevet 26. april 2004 #14 Del Skrevet 26. april 2004 Takk for mange gode svar! Jeg har ikke ønske å være noen rundbrenner som grafser rundt i fruktfatet! Jeg er svært glad i kona, og vi har god sex. Det kommer ikke på tale å velge bort henne! Fornuften sier at et ONS sannsynligvis ville bli en middelmådig opplevelse. Men da vil jeg i alle fall fysisk få bekreftet det hjernen min sier, og få disse tankene litt på avstand, slik at jeg kan gå videre med livet mitt. Det rette hadde vært å snakke ut med kona, så hva skal jeg velge: Bitter sannhet eller hvit løgn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #15 Del Skrevet 26. april 2004 Selv har jeg hatt sex med en person før jeg møtte han som jeg nå skal gifte meg med. Tro meg; det er ikke en opplevelse! Det som er den store opplevesen er det du har fått! Selv skulle jeg bare ønske at jeg ikke hadde hatt den andre.. Det føles bare ekkelt nå.. Vit at du er sååå heldig.. Du har akkurat det alle de som flyr fra ons til ons er på leting etter.. du fant gull på første forsøk.. Takk din kone i steden for å bedra henne.. Det er det hun fortjener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare 1 gang.. Skrevet 26. april 2004 #16 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg ville ha forsøkt et ONS med en søt jente fra byen 1 gang...og ville ikke ha sagt noe til dama...hvis jeg var skikkelig glad i dama ville jeg ikke ha sagt noe. Sier en det, kan hun jo finne på å gjøre det slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 26. april 2004 #17 Del Skrevet 26. april 2004 Fy flate!! En ting er at du er nysgjerrig, men at du seriøst vurderer å svikte kona di, være utro og kaste bort alle de årene dere har hatt sammen er rett og slett bare forkastelig. Og dette fruktfatsnakket og ekte mann-idiotiet gjør meg rett og slett forbannet! Jeg har også bare hatt en eneste i mitt liv og det har også min kjære. Det er klart en blir nysgjerrig og det regner jeg med min kjære også er eller blir, men er kjærligheten mellom dere sterk nok så er den ikke verdt å kaste bort på grunn av nysgjerrighet! Det må da være mye bedre å ha sex med noen du kjenner og elsker enn en flyktig forbindelse på byen med tanken om at du er utro i bakhodet. Nei, en ekte mann er den som er tro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #18 Del Skrevet 26. april 2004 Takk for mange gode svar! Jeg har ikke ønske å være noen rundbrenner som grafser rundt i fruktfatet! Jeg er svært glad i kona, og vi har god sex. Det kommer ikke på tale å velge bort henne! Fornuften sier at et ONS sannsynligvis ville bli en middelmådig opplevelse. Men da vil jeg i alle fall fysisk få bekreftet det hjernen min sier, og få disse tankene litt på avstand, slik at jeg kan gå videre med livet mitt. Det rette hadde vært å snakke ut med kona, så hva skal jeg velge: Bitter sannhet eller hvit løgn? Du kan nok være rimelig sikker på at din kone går rundt med de samme tankene, men ikke tør snakke med deg om det. Hva sier du til at dere begge prøver hver deres? For det er vel greit at kona di gjør det samme som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #19 Del Skrevet 26. april 2004 En EKTE mann er noe DU tydeligvis ikke vet hva er! Snørrvalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hun kan det samme Skrevet 26. april 2004 #20 Del Skrevet 26. april 2004 Ja, hva sier du til det "Hansen"? At din kone kan ha seg med en annen mann? Greit for deg, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå