thinkywinky Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg kunne tenkt meg å tatt med meg samboeren min på enten vin-, ølsmaking eller lignende i Trondheimsområdet, og lurer på om det er noen her som hands on-erfaring med dette. Ser at To rom og kjøkken arrangerer noe, men det finnes sikkert andre tilbydere også. Er det noen som har noe å anbefale?
FantasDick Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 For ølsmaking ville jeg sett om Den Gode Nabo eller Mikrobryggeriet skal ha noe snart. Det pleier å arrangeres av og til, av forskjellige grupper. Vin skal jeg ikke begi meg ut på.
thinkywinky Skrevet 4. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2013 Gode forslag, FantasDick! Skal sjekke det ut
juliane Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Norges største vinklubb, har stadig smakinger. Alt fra lær å smake vin til smakinger med produsenter som kommer på besøk. 1
Pene sko... Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Mener også å huske at de hadde noe på FU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå